پاییز 1389 - شماره 2
-
چارچوب مفهومی کاربرد ریاضیات در مطالعات کمّی مدیریت «مورد مطالعه: مدلسازی ریاضی و کامپیوتری در دانش مالی»
نویسنده : رهنمای رودپشتی، فریدون ؛ جلیلی، محمد ؛ حسین زاده لطفی، فرهاد ؛
(20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها: دانش مالی مطالعات کمی مدیریت مدلسازی ریاضی و کامپیوتری
-
بررسی بازاریابی سیب در شهرستان ارومیه با استفاده از الگوی Mark-Up
نویسنده : رجائی، یدالله ؛ نصیری، پروانه ؛
(14 صفحه - از 21 تا 34 )
کلیدواژه ها: بازاریابی کارایی بازار حاشیه بازار مسیر بازاریابی و ضریب هزینه بازاریابی
-
تبیین ارتباط ابعاد غنی سازی شغل و رضایت شغلی کارکنان (مورد: شرکت برق)
نویسنده : دهقان، نبی الله ؛ صالحی صدقیانی، جمشید ؛ مرادی آیدیشه، شعبان ؛
(18 صفحه - از 35 تا 52 )
کلیدواژه ها: رضایت شغلی شرکت برق غنی سازی شغل
-
رتبه بندی شیوه های تامین مالی خارجی برای سرمایه گذاری در صنعت نفت جمهوری اسلامی ایران با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبی
نویسنده : جلیلی، محمد ؛ فلاح شمس، میرفیض ؛ زین الدین، سید مصطفی ؛ محمدی ها، سعید ؛
(27 صفحه - از 53 تا 79 )
کلیدواژه ها: ریسک تحلیل سلسله مراتبی هزینه سرمایه تامین مالی خارجی مجموع ریسک و هزینه سرمایه
-
سنجش رضایت شغلی منابع انسانی در بخش دولتی ایران
نویسنده : پرتوی، بامداد ؛ عسگری، فرید ؛
(18 صفحه - از 80 تا 97 )
کلیدواژه ها: انگیزش بخش دولتی رضایت شغلی
-
ارزیابی روش تامین مالی برون تراز نامه ای (اجاره عملیاتی) بر قیمت سهام و سود شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
نویسنده : تقوی، مهدی ؛ اسمعیل زاده مقری، علی ؛ احمد شعربافی، مهرداد ؛ زمانیان، علیرضا ؛
(12 صفحه - از 98 تا 109 )
کلیدواژه ها: قیمت سهام سود قبل از کسر مالیات اجاره عملیاتی تامین مالی برون ترازنامه ای
-
بررسی ارتباط بین فرصتهای سرمایه گذاری و سیاستهای تقسیم سود
نویسنده : شورورزی، محمدرضا ؛ برومند، راهبه ؛ صادقی پناه، جواد ؛
(22 صفحه - از 110 تا 131 )
کلیدواژه ها: سرمایه گذاری سود سهام خط مشی تقسیم سود فرصت های سرمایه گذاری
-
بررسی کارکردهای مدل آیدا بر واکنش روانی و رفتاری مشتریان بانک ها در شهر زنجان و ارایه مدل (بررسی مقایسه ای از بانک های کشاورزی و سامان)
نویسنده : علیپور، مهرداد ؛ خداوردی، یداله ؛ مطلبی، محمد قادر ؛
(32 صفحه - از 132 تا 163 )
کلیدواژه ها: تبلیغات مدل آیدا بازاریابی بانکی عملیات ترفیع