زمستان 1396 - شماره 39 رتبه ب (وزارت علوم)
-
نویسنده : احسانی، محمد ؛ کوزه چیان، هاشم ؛ هنری، حبیب ؛ مندعلی زاده، زینب ؛
(18 صفحه - از 599 تا 616 )
کلیدواژه ها:عدالت اجتماعیشاخصپایداریکارآفرینی اجتماعیتوسعه ورزش
-
نویسنده : کلانتری، فرهاد ؛ دولتیاری، اسماعیل ؛
(18 صفحه - از 617 تا 634 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتمدارس فوتبالشهر زنجانمدل AIDAجذب نوجوانان
-
نویسنده : صفری جعفرلو، حمیدرضا ؛ قربانی، محمدحسین ؛
(14 صفحه - از 635 تا 648 )
کلیدواژه ها:دانشجوتحلیل کیفیارزشهای اخلاقیورزش دانشگاهیمطالعه برخاسته از دادهها
-
نویسنده : بای، ناصر ؛ حاجی انزهائی، زهرا ؛ سلیمانی مقدم، رضا ؛ نور مهیا، محمد ؛
(14 صفحه - از 649 تا 662 )
کلیدواژه ها:بازارگراییمشتریگراییشهر کرمانشاهرقیبگراییکیفیت خدمات
-
نویسنده : زردشتیان، شیرین ؛ فرزی، حامد ؛ البخاتی، میثم ؛
(16 صفحه - از 663 تا 678 )
کلیدواژه ها:هوش معنویاعتمادبهنفس ورزشیخودسودمندی ورزشیکاراتهکاها
-
نویسنده : درویشی، ابوالفضل ؛ ناصری پور، مینا ؛ دوستی، مرتضی ؛
(17 صفحه - از 679 تا 695 )
کلیدواژه ها:راهکارهاهوادارانروش آمیختهباشگاه فوتبالپرسپولیس
-
نویسنده : کاشف، سیدمحمد ؛ باقری، قدرت الله ؛ شهپرتوفیق، آزیتا ؛
(18 صفحه - از 697 تا 714 )
کلیدواژه ها:تصمیمگیریعوامل محیطیراهبردیمالیکمیته ملی المپیک
-
نویسنده : عزیزی، بهادر ؛ فهیم دوین، حسن ؛ میرزازاده، زهرا سادات ؛
(12 صفحه - از 715 تا 726 )
کلیدواژه ها:هوش هیجانیکارکنانرفتار شهروندیورزش و جوانانهویت سازمانی
-
نویسنده : موسوی، لیلی ؛ محمدی ترکمانی، احسان ؛
(14 صفحه - از 727 تا 740 )
کلیدواژه ها:معلم ورزشمقاومت در برابر تغییرفراموشی سازمانیادراک سیاست سازمانیمتغیر تعدیلگر
-
نویسنده : ذاکریان، علیرضا ؛ قدس میرحیدری، سیدفضل اله ؛ تکلی، همیلا ؛
(22 صفحه - از 741 تا 762 )
کلیدواژه ها:نگرشقصد خریدتربیت بدنیکفش ورزشیتقلبی
-
نویسنده : عظیم زاده، سید مرتضی ؛ شجیع، کیانوش ؛ افروزی، فریده ؛
(14 صفحه - از 763 تا 776 )
کلیدواژه ها:لیگ برتروفاداریهوادارانبازاریابی ارتباطیباشگاه استقلال
-
نویسنده : تپه رشی، گیتی ؛ اسماعیلی، محمدرضا ؛ امیرتاش، عبدالرضا ؛
(16 صفحه - از 777 تا 792 )
کلیدواژه ها:عملکردکارآفرینمدیران ورزشیویژگیهای کارآفرینیباشگاههای ورزشی
-
نویسنده : ابراهیم نژاد سلامی، جعفر ؛ جعفری، افسر ؛ علیدوست قهفرخی، ابراهیم ؛
(12 صفحه - از 793 تا 804 )
کلیدواژه ها:ارتباط غیرکلامیفروشگاههای ورزشیکالاهای ورزشیواکنش مشتریانزبان بدن