بهار 1396 - شماره 36 رتبه ب (وزارت علوم)
-
نویسنده : فسنقری، الهام ؛ گودرزی، محمود ؛ سجادی، سید نصرالله ؛ دهقان قهفرخی، امین ؛
(18 صفحه - از 1 تا 18 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتباشگاه ورزشیرضایتمندی مشتری
-
نویسنده : جابری، اکبر ؛ خبیری، محمد ؛ خزائی پول، جواد ؛ مرادی، مهدی ؛
(18 صفحه - از 19 تا 36 )
کلیدواژه ها:مدل پذیرش فناوریرویدادهای ورزشیخرید اینترنتیبلیتفروشی
-
نویسنده : شجیع، کیانوش ؛ فراهانی، ابوالفضل ؛ علیمردانی، محمد ؛
(18 صفحه - از 37 تا 54 )
کلیدواژه ها:والدینمدیراندبیراندرس تربیت بدنیادراک دانشآموزان
-
نویسنده : بدری آذرین، یعقوب ؛ هوشنگ، طاهر ؛
(16 صفحه - از 55 تا 70 )
-
نویسنده : حجی پور، علیرضا ؛ اسدی، حسن ؛
(13 صفحه - از 71 تا 83 )
کلیدواژه ها:میزان مشارکتفعالیت بدنیاماکن ورزشیزیستمحیطیوضعیت بهداشتی
-
نویسنده : مهرابی، قاسم ؛ عیدی، حسین ؛ یزدانی، فایزه ؛
(14 صفحه - از 85 تا 98 )
کلیدواژه ها:انگیزشپژوهشدانشگاهدانشجویانتربیت بدنی
-
نویسنده : نظری، رسول ؛ طباطبایی، محمد ؛ کریمیان، جهانگیر ؛
(14 صفحه - از 99 تا 112 )
کلیدواژه ها:مدیرانموانع اجراییبرنامه راهبردیکارشناسان ورزشیمدل فورچون
-
نویسنده : قهرمان تبریزی، کوروش ؛ رحیمی، ایمان ؛ رضوی، سید محمد جواد ؛
(16 صفحه - از 113 تا 128 )
کلیدواژه ها:ورزششنااستان کرمانموانع توسعهسلسلهمراتبی
-
نویسنده : قاسمی کهریزسنگی، پروانه ؛ رحیمی، قاسم ؛ زمانی، علیرضا ؛
(16 صفحه - از 129 تا 144 )
-
طراحی مدل تأثیر کیفیت خدمات ادراکشده بر هویت اجتماعی برند از دیدگاه هواداران باشگاه فوتبال پرسپولیس
نویسنده : حاتمی، سعید ؛ اکبری یزدی، حسین ؛
(15 صفحه - از 145 تا 159 )
-
نویسنده : حسینی، الهه ؛ کلاته سیفری، معصومه ؛
(14 صفحه - از 161 تا 174 )
کلیدواژه ها:معادلات ساختاریوفاداری برندرسانههای اجتماعیبرنامههای کاربردیمبارزات تبلیغاتی
-
نویسنده : جوانی، وجیهه ؛
(15 صفحه - از 175 تا 189 )
کلیدواژه ها:الگوی پارادایمیجایگاه برندارزشهای برندورزشبرندسازی