-
1.
نویسنده : عزیزی، شهریار ؛ جمالی کاپک، شهرام ؛ رضایی، مرتضی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1391 - شماره 7 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 61 تا 78 )
کلیدواژه ها:شخصیت برندوفاداری به برندارزش ویژه برندهمخوانی شخصیت برند با شخصیت مشتریحس تعلق به برنداعتماد به برندمشتریشخصیتهمخوانی شخصیتارزش ویژهحس تعلقمشتریانپژوهش
-
2.
نویسنده مسئول : کریمی علویجه، محمد رضا ؛ نویسنده : اصلانی افراشته، امیر ؛ رضایی، مرتضی ؛
مجله:مدیریت فردا»زمستان 1398 - شماره 61 ISC (15 صفحه - از 193 تا 207 )
کلیدواژه ها:صفات اخلاقیکیفیت خدمات ادراک شدهاعتماد به برندتاثیر برند