موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 6 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 6 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 6 |
-
1.
شناسایی و اولویتبندی عوامل اساسی مؤثر در تصمیم مشتریان برای خرید نرمافزارهای سازمانی (پیمایشی پیرامون مشتریان شرکت همکاران سیستم)
نویسنده : عزیزی، شهریار ؛ قره چه، منیژه ؛ توانگر، محمدحسین ؛ جمالی کاپک، شهرام ؛
مجله : Journal of Information Technology Management » تابستان 1392 - شماره 15 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 117 تا 134 )
کلیدواژه ها: رفتار مصرفکننده تصمیم¬گیری خرید سازمانی نرمافزار سازمانی
-
2.
بررسی ارتباط بین ارزش ویژه برند با همخوانی شخصیت برند و مشتری
نویسنده : عزیزی، شهریار ؛ جمالی کاپک، شهرام ؛ رضایی، مرتضی ؛
مجله : تحقیقات بازاریابی نوین » زمستان 1391 - شماره 7 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 61 تا 78 )
کلیدواژه ها: شخصیت برند وفاداری به برند ارزش ویژه برند همخوانی شخصیت برند با شخصیت مشتری حس تعلق به برند اعتماد به برند مشتری شخصیت همخوانی شخصیت ارزش ویژه حس تعلق مشتریان پژوهش
-
3.
هم خوانی شخصیتی برند و مشتری در یک فروشگاه زنجیره ای
نویسنده : عزیزی، شهریار ؛ جمالی کاپک، شهرام ؛
مجله : چشم انداز مدیریت بازرگانی » زمستان 1391 - شماره 45 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 109 تا 124 )
کلیدواژه ها: شخصیت برند وفاداری به برند حس تعلق به برند همخوانی شخصیت برند و مشتری
-
4.
مدل تاثیر برندسازی داخلی بر رفتار شهروندی برند در صنعت هتلداری
نویسنده : هادیزاده مقدم، اکرم ؛ جمالی کاپک، شهرام ؛ رضایی، مرتضی ؛
مجله : پژوهش های مدیریت در ایران » پاییز 1391، دوره شانزدهم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 203 تا 226 )
کلیدواژه ها: برندسازی داخلی حس تعلق کارکنان به برند تعهد کارکنان به برند وفاداری کارکنان به برند رفتار شهروندی برند کارکنان هتل رفتار شهروندی حس تعلق مدل
-
5.
پیشایندها و پیامدهای ارزش ویژه برند سبز
نویسنده : هادیزاده مقدم، اکرم ؛ جمالی کاپک، شهرام ؛ موسوی، سید حسین ؛
مجله : چشم انداز مدیریت بازرگانی » تابستان 1391 - شماره 43 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 31 تا 52 )
کلیدواژه ها: ترجیح برند اعتماد به برند سبز قصد خرید برند ارزش ویژه برند سبز تصویر برند سبز رضایت از برند سبز
-
6.
جذابیت فرصت های صنعت اوراق کشتی در ایران
نویسنده : سیاره، جعفر ؛ عباسپور، مجتبی ؛ جمالی کاپک، شهرام ؛
مجله : مطالعات مدیریت راهبردی » پاییز 1390 - شماره 7 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 59 تا 82 )
کلیدواژه ها: محیط زیست موقعیت جغرافیایی صنعت اوراق کشتی تقاضای اوراق کشتی بازار اوراق کشتی قوانین سازمان بین المللی دریانوردی صنعت کشتی جذابیت دریایی صنایع