جمالی کاپک، شهرام/ 6 مقاله
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 6 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 6 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 6 |
-
1.
نویسنده : عزیزی، شهریار ؛ قره چه، منیژه ؛ توانگر، محمدحسین ؛ جمالی کاپک، شهرام ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»تابستان 1392 - شماره 15 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 117 تا 134 )
کلیدواژه ها:رفتار مصرفکنندهتصمیم¬گیری خرید سازمانینرمافزار سازمانی
-
2.
نویسنده : عزیزی، شهریار ؛ جمالی کاپک، شهرام ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1391، دوره جدید - شماره 12 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 109 تا 124 )
کلیدواژه ها:شخصیت برندوفاداری به برندحس تعلق به برندهمخوانی شخصیت برند و مشتری
-
3.
نویسنده : عزیزی، شهریار ؛ جمالی کاپک، شهرام ؛ رضایی، مرتضی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1391 - شماره 7 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 61 تا 78 )
کلیدواژه ها:شخصیت برندوفاداری به برندارزش ویژه برندهمخوانی شخصیت برند با شخصیت مشتریحس تعلق به برنداعتماد به برندمشتریشخصیتهمخوانی شخصیتارزش ویژهحس تعلقمشتریانپژوهش
-
4.
نویسنده : هادیزاده مقدم، اکرم ؛ جمالی کاپک، شهرام ؛ رضایی، مرتضی ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»پاییز 1391، دوره شانزدهم - شماره 3 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 203 تا 226 )
کلیدواژه ها:برندسازی داخلیحس تعلق کارکنان به برندتعهد کارکنان به برندوفاداری کارکنان به برندرفتار شهروندی برندکارکنانهتلرفتار شهروندیحس تعلقمدل
-
5.
نویسنده : هادیزاده مقدم، اکرم ؛ جمالی کاپک، شهرام ؛ موسوی، سید حسین ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1391، دوره جدید - شماره 10 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 31 تا 52 )
کلیدواژه ها:ترجیح برنداعتماد به برند سبزقصد خرید برندارزش ویژه برند سبزتصویر برند سبزرضایت از برند سبز
-
6.
نویسنده : سیاره، جعفر ؛ عباسپور، مجتبی ؛ جمالی کاپک، شهرام ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1390 - شماره 7 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 59 تا 82 )
کلیدواژه ها:محیط زیستموقعیت جغرافیاییصنعت اوراق کشتیتقاضای اوراق کشتیبازار اوراق کشتیقوانین سازمان بین المللی دریانوردیصنعتکشتیجذابیتدریاییصنایع