-
1.
نویسنده : امین بیدختی، علی اکبر ؛ نظری، ماشاء الله ؛
مجله:راهبرد توسعه»تابستان 1389 - شماره 22 رتبه: علمی-ترویجی/ISC (29 صفحه - از 238 تا 266 )
کلیدواژه ها:فرهنگ سازمانیمدیریت دانشسازمان یادگیرندهسرمایه اجتماعیکارکنانسازمانمدیراناطلاعاتمدیریترمایه اجتماعیمؤلفههای سرمایه اجتماعی
-
2.
نویسنده : خان عزیزی، محمد ؛ امین بیدختی، علی اکبر ؛
مجله:نامه آموزش عالی»تابستان 1395 - شماره 34 رتبه: علمی-ترویجی/ISC (28 صفحه - از 121 تا 148 )
کلیدواژه ها:آموزش عالیآموزش و پرورشمنابع مالیسازوکارهاآموزشبودجهوضعیت موجود و وضعیت مطلوب
-
3.
نویسنده : امین بیدختی، علی اکبر ؛ نظری، ماشاالله ؛
مجله:راهبرد توسعه»پاییز 1388 - شماره 19 رتبه: علمی-ترویجی/ISC (23 صفحه - از 53 تا 75 )
کلیدواژه ها:اقتصاد مبتنی بر دانشفناوری اطلاعاتمشارکتسازمان یادگیرندهاعتماداخلاقیاتسازمان دانشمحورسرمایه اجتماعیمؤلفههای سرمایه اجتماعیسازماناطلاعاتدانش
-
4.
نویسنده : امین بیدختی، علی اکبر ؛ شریفی، نوید ؛
مجله:راهبرد توسعه»زمستان 1390 - شماره 28 رتبه: علمی-ترویجی/ISC (23 صفحه - از 163 تا 185 )
کلیدواژه ها:رشد اقتصادیتوسعه اقتصادیسرمایه انسانیسرمایه اجتماعیسرمایه اجتماعی در ایران
-
5.
نویسنده : امین بیدختی، علی اکبر ؛
مجله:دانشکده علوم انسانی دانشگاه سمنان»بهار 1386 - شماره 17 رتبه: علمی-ترویجی/ISC (18 صفحه - از 65 تا 82 )
کلیدواژه ها:پانولوزیمدیریت منای و انسانیسیسنم مدیریت کیفیتسیستم بنیاد کیفیت اروپاییکارکنانپاتولوژیمدیرانمدیریت منابع انسانیآسیب
-
6.
نویسنده : امین بیدختی، علی اکبر ؛ سینا، حمید ؛
مجله:دانشکده علوم انسانی دانشگاه سمنان»زمستان 1383 - شماره 9 رتبه: علمی-ترویجی/ISC (20 صفحه - از 109 تا 128 )
کلیدواژه ها:جمعگراییاستان سمنانمردمسالاریاثربخشی مدیرانفرهنک سازمانیاجتناب از عدم اطمینان.فاصلهی قدرت
-
7.
نویسنده : امین بیدختی، علی اکبر ؛ نیکان پور، محمد رضا ؛
مجله:مطالعات معرفتی در دانشگاه اسلامی»پاییز 1386، سال یازدهم - شماره 3 رتبه: علمی-ترویجی/ISC (25 صفحه - از 158 تا 182 )
کلیدواژه ها:طبقهبندی تعاریف فرهنگمهندسی فرهنگیبرنامهریزی مهندسی فرهنگیبرنامهبرنامهریزیجامعهمدیریتمهندسی فرهنگی کشوربرنامهریزی فرهنگیسیستم
-
8.
نویسنده : امین بیدختی، علی اکبر ؛ محمدی حسینی، سید احمد ؛ حسین پور، عذرا ؛
مجله:نامه آموزش عالی»پاییز 1395 - شماره 35 رتبه: علمی-ترویجی/ISC (21 صفحه - از 137 تا 157 )
کلیدواژه ها:کارآفرینی سازمانیتعهد سازمانیچابکی سازمانیدانشگاه سمنانکارکنان
-
9.
نویسنده : امین بیدختی، علی اکبر ؛ دیانتی، حمید رضا ؛
مجله:دانشکده علوم انسانی دانشگاه سمنان»تابستان 1388 - شماره 27 رتبه: علمی-ترویجی/ISC (28 صفحه - از 9 تا 36 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریمشتری مداریمشتریرضایترضایتمندی مشتریمشتریانبانکرضایتمندی مشتریانکارکنان
-
10.
نویسنده : امین بیدختی، علی اکبر ؛ رضایی، امیر حامد ؛ صبوری نیا، میرزا علی ؛
مجله:دانشکده علوم انسانی دانشگاه سمنان»پاییز 1387 - شماره 24 رتبه: علمی-ترویجی/ISC (20 صفحه - از 7 تا 26 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریمدل کانومدل هیسترزیسبانک ملی ایرانمشتریبانکرضایتمشتریان