کلیدواژه رضایتمندی مشتریان / (55 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : وارسته، ریحانه ؛ نویسنده مسئول : ابراهیمی، احمد ؛
مجله:آینده پژوهی مدیریت»پاییز 1402- شماره 134 رتبه A (دانشگاه آزاد (16 صفحه - از 49 تا 64 )
کلیدواژه ها:پیشبینیآینده پژوهیخدمات پس از فروشرضایتمندی مشتریانرگرسیون گام به گام
-
2.
نویسنده : فیروزیان، محمدعلی ؛ مجیدی قهرودی، نسیم ؛ نویسنده مسئول : رحمان زاده، سید علی ؛
مجله:جامعه، فرهنگ و رسانه»پاییز 1402 - شماره 48 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 269 تا 294 )
کلیدواژه ها:خدمات پس از فروشرضایتمندی مشتریانارتباط با مشتریشرکت ایساکوسرمایه اجتماعی شرکت
-
3.
نویسنده : سلمان روغنی، مهدی ؛
مجله:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»مرداد 1402 - شماره 45 (8 صفحه - از 67 تا 74 )
کلیدواژه ها:تبریزمسئولیت اجتماعیرضایتمندی مشتریانبیمه تامین اجتماعیبنگاه های کسب و کارمشتریاجتماعیرضایتمندی مشتریرضایت مشتریسازمانپژوهش
-
4.
نویسنده : طهماسبی قرابی، مهسا ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»تابستان 1402، دوره نهم - شماره 2 (21 صفحه - از 79 تا 99 )
کلیدواژه ها:تجارت الکترونیکهویت سازمانیتصویر سازمانیرضایت مندی مشتریانمشتریسازمانمشتریانرضایت مشتریکارکنانرضایت مشتریانوفاداری مشتری
-
5.
نویسنده : سعیدی، مهدی ؛ محبی، سراج الدین ؛ باقری، مهدی ؛ نویسنده مسئول : میرابی، وحیدرضا ؛
مجله:جامعه شناسی سیاسی ایران»بهمن 1401 - شماره 27 ISC (19 صفحه - از 3981 تا 3999 )
کلیدواژه ها:خرسندی مشتریانبهبود عملکردسیستم هوشمندگمرکمشـتریمشـتریانمدلرضـایت مندی مشـتریانسـازمانسـیسـتممتغیرهایعملکردرضـایترضـایت مشـتری
-
6.
نویسنده مسئول : علی آبادی، تکتم ؛
مجله:مدیریت و حسابداری در هزاره سوم»زمستان 1401 - شماره 21 (8 صفحه - از 69 تا 76 )
کلیدواژه ها:هوش رقابتیرضایتمندی مشتریانشرکت های بیمه شهرستان بیرجندمشتریرضایتمندی مشتریانرضایتاطلاعاترضایت مشتری
-
7.
نویسنده : عزیزی سورشجانی، شهرام ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1401 - شماره 86 (18 صفحه - از 860 تا 877 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتوفاداری مشتریانرضایتمندی مشتریانبانک سپهرفتار اخلاقی کارکنان
-
8.
نویسنده : همتی، فاطمه ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»تابستان 1401، دوره هشتم - شماره 2 (22 صفحه - از 78 تا 99 )
کلیدواژه ها:هویت سازمانیتصویر سازمانیرضایت مندی مشتریاناداره امور مالیاتیمشتریسازمانمشتریانکارکنانرضایت مشتریرضایت مشتریانخدمات
-
9.
نویسنده : فاطمی، سیدمنصور ؛
مجله:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»تابستان 1401 - شماره 2 (9 صفحه - از 322 تا 330 )
کلیدواژه ها:رضایتمندی مشتریانعوامل زمینه ایمحیط سیاسی و دولتیمشتریرضایترضایتمندی مشتریانکارکنان
-
10.
نویسنده : شجاعی، محسن ؛ سلطانی، حسن ؛
مجله:پژوهشنامه علم مدیریت در صنعت»بهار و تابستان 1401 - شماره 1 (11 صفحه - از 36 تا 46 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتیادگیری الکترونیکرضایتمندی مشتریانسرویس ابریسرویس امنیتی بانک
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (7 مقاله)
- علمی-ترویجی (4 مقاله)
- ب (3 مقاله)
- ج (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش ملی (1 مقاله)