-
1.
نویسنده : مرادی، هادی ؛ زارعی، عظیم ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز و زمستان 1390 - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 109 تا 128 )
کلیدواژه ها:رفتار مصرف کنندهارزش ویژه نام تجاریتصویر ذهنی کشور مبدادرگیری ذهنی مصرف کننده نسبت به محصولنام تجاریمصرفکنندگان
-
2.
نویسنده : گلشاهی، بهنام ؛ زارعی، عظیم ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1395 - شماره 22 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 109 تا 126 )
کلیدواژه ها:عملکرد توسعه محصول جدیدقابلیت های بازاریابی برون گراساختار مشتری بنیادمشتریعملکرد تولید محصول جدیددیبازارشناسایی
-
3.
نویسنده : ملکی، مرتضی ؛ زارعی، عظیم ؛ فیض، داود ؛ شرفی، وحید ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1398 - شماره 35 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 1 تا 14 )
کلیدواژه ها:بازاریابیاکوسیستمشرکتهای کوچک و متوسطاکوسیستم بازاریابی بینالملل
-
4.
نویسنده : زارعی، عظیم ؛ سیاه سرانی کجوری، محمدعلی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»اردیبهشت 1394 - شماره 16 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 111 تا 124 )
کلیدواژه ها:صنعت بیمهشیوه دلفی فازیشبکه فروششناسایی و غربالگری چالش