-
1.
نویسنده مسئول : نیک کار، امیر ؛ نویسنده : حقیقی، محمد ؛ شاه حسینی، محمد علی ؛ کردنائیج، اسداله ؛
مجله:پژوهش های مدیریت راهبردی»زمستان 1399 - شماره 79 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (32 صفحه - از 107 تا 138 )
کلیدواژه ها:نظریه داده بنیادرهبری مشارکتیرهبری استراتژیکرهبری مشارکتی استراتژیکشرکت های دانش بنیان تولیدیمدیرانمدیران ارشدتیمسازمانیاقتصاد دانش بنیانتیم مدیریت ارشد
-
2.
نویسنده : اصغری زاده، عزت الله ؛ حقیقی، محمد ؛ عابدی، احسان ؛
مجله:پژوهش های مدیریت راهبردی»بهار 1387 - شماره 39 ISC (25 صفحه - از 165 تا 189 )
کلیدواژه ها:تحلیل عاملیتجارت الکترونیکعامل کلیدی موفقیتمدل معادلات ساختاریعوامل کلیدی موفقیتوبالکترونیک
-
3.
نویسنده : حقیقی، محمد ؛ رحمانی یوشانلوئی، حسین ؛
مجله:پژوهش های مدیریت راهبردی»تابستان 1391 - شماره 51 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 33 تا 52 )
کلیدواژه ها:موانعمدیریت استراتژیکپیاده سازیبرنامه استراتژیک
-
4.
نویسنده : حقیقی، محمد ؛ هزاوه حصار مسکن، بابک ؛ اشکانی، مهدی ؛ عباسی، امیرحسین ؛
مجله:پژوهش های مدیریت راهبردی»بهار 1396 - شماره 64 رتبه B (دانشگاه آزاد/ISC (17 صفحه - از 9 تا 25 )
کلیدواژه ها:ارزش دوره عمر مشتریتبلیغات دهانبهدهانتقسیمبندی مشتریانارزش ارجاع مشتریماتریس ارزش مشتری
-
5.
نویسنده : حقیقی، محمد ؛ رحمانی یوشانلوئی، حسین ؛ عصیانی، توحید ؛ ترابی، اصغر ؛
مجله:پژوهش های مدیریت راهبردی»زمستان 1390 - شماره 49 ISC (20 صفحه - از 51 تا 70 )