-
1.
نویسنده مسئول : محمودی میمند، محمد ؛ نویسنده : جلالی، محمد ؛ اکبری، مهدی ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1400 - شماره 25 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 189 تا 208 )
کلیدواژه ها:آمادگیهلدینگمدلسازی معادلات ساختاریجاریسازی استراتژی
-
2.
نویسنده : نجم روشن، سعید ؛ محمودی میمند، محمد ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1396- شماره 18 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 269 تا 298 )
کلیدواژه ها:هویت ملیقدرت نرمبرندسازی ملیمدل داده بنیاد
-
3.
نویسنده : سروی همپا، حسین ؛ محمودی میمند، محمد ؛ سرلک، محمدعلی ؛ امینی، محمدتقی ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»تابستان 1397 - شماره 130 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 85 تا 106 )
کلیدواژه ها:بیمهمدیریت دانشعوامل کلیدی موفقیتهوشمندی کسبوکارتصمیمگیری عملیاتیتاکتیکی و استراتژیک
-
4.
نویسنده : اکبری، مهدی ؛ محمودی میمند، محمد ؛ مرادی، محمود ؛ نویسنده مسئول : امینی، محمدتقی ؛
مجله:مطالعات بین رشته ای دانش راهبردی»تابستان 1398 - شماره 35 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 7 تا 34 )
کلیدواژه ها:راهبردچالشمدلسازی معادلات ساختاریدرسآموزیرویکرد متعارفعصر عدم قطعیت
-
5.
نویسنده : محمودی میمند، محمد ؛ خسروآبادی، ملیحه ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»آذر و اسفند 1396 - شماره 86 و 87 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 59 تا 74 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برنداعتماد برندپاندورااعتبار سلبریتی
-
6.
نویسنده : محمودی میمند، محمد ؛ صفایی، مجید ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1397، دوره جدید - شماره 34 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 111 تا 129 )
کلیدواژه ها:شریک تجاریتکنیک تصمیم گیری گروهیشرکت سرمایه گذاری مشترکتکنیک تحلیل فرآیند شبکه ایتکنیک تصمیم گیری آزمون و ارزیابی آزمایشگاهی (دیمتل)
-
7.
نویسنده : یاوری فر، بابک ؛ محمودي ميمند، محمد ؛ كريمي، اوژن ؛ خادمي، سيدموسي ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1398، دوره یازدهم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 677 تا 698 )
کلیدواژه ها:مدلسازی تفسیری ساختاریمدل سهشاخگیهوشمندی بازاریابیاطلاعاتمدلهوشمندی بازارصنعت
-
8.
نویسنده : گیلی، مهدی ؛ حسینی، میرزا حسن ؛ محمودی میمند، محمد ؛ نویسنده مسئول : فروزنده دهکردی، لطف الله ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»زمستان 1399، دوره بیست و چهارم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 1 تا 17 )
کلیدواژه ها:مدلسازی معادلات ساختاری کمترین مربعات جزئیبرندسازی شرکتیاخلاق محور
-
9.
نویسنده مسئول : اکبری، مهدی ؛ نویسنده : امینی، محمدتقی ؛ محمودی میمند، محمد ؛ مرادی، محمود ؛
مجله:مدیریت نوآوری»پاییز 1398 - شماره 29 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 77 تا 98 )
کلیدواژه ها:مدلسازی معادلات ساختاریدوسوتوانینوآورینوآوری دوسوتوان
-
10.
نویسنده : زرین جوی الوار، سهیلا ؛ محمودی میمند، محمد ؛ آلبو نعیمی، ابراهیم ؛ سمیعی نصر، محمود ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1397 - شماره 29 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 181 تا 198 )
کلیدواژه ها:ابعاد سازمانیبازاریابی داخلیابعاد فردیابعاد شغلیابعاد انگیزشی