تابستان 1397 - شماره 67 رتبه ب (وزارت علوم)
-
تبیین الگوی هوشمند رفتار رقابتی در صنعت بانکداری ایران
نویسنده : مشکدانیان، فاطمه ؛ حسینزاده شهری، معصومه ؛ مقدس بیات، مریم ؛ بابائی زکلیکی، محمدعلی ؛
(18 صفحه - از 13 تا 30 )
کلیدواژه ها: صنعت بانکداری هوشمندی رقابتی رفتار رقابتی نظریه مجموعه های راف
-
طراحی و تبیین الگوی برندسازی مراکز تجاری در ایران
نویسنده : کمیلی، هادی ؛ حمیدیزاده، محمدرضا ؛ امینبیدختی، علیاکبر ؛
(21 صفحه - از 31 تا 51 )
کلیدواژه ها: رویکرد کیفی امکان سنجی نظریه دادهبنیاد مدیریت بهره برداری برندشدن مراکز تجاری راهبردهای برندسازی
-
فهم چرایی بروز تغییرات استراتژیک از منظر فرآیند ساخت دستور کار در سازمان
نویسنده : عابدین، بهاره ؛ کردنائیج، اسدالله ؛
(17 صفحه - از 53 تا 69 )
کلیدواژه ها: نظریه داده بنیاد دستور کار استراتژیک تغییرات استراتژیک
-
ارائه الگوی افول برند در صنعت مواد غذایی
نویسنده : کهیاری حقیقت، امین ؛ فیض، داود ؛ آذر، عادل ؛ زارعی، عظیم ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛
(19 صفحه - از 71 تا 89 )
کلیدواژه ها: صنعت غذایی افول برند افول کیفی و کمّی برند احیای برند
-
اندازهگیری ارزش برند شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران با رویکرد مالی
نویسنده : رحیمی، موسی ؛ محمدشفیعی، مجید ؛ انصاری طادی، آذرنوش ؛ بتشکن، محمود ؛
(20 صفحه - از 91 تا 110 )
کلیدواژه ها: بورس اوراق بهادار برند داراییهای نامشهود ارزشیابی برند
-
انتخاب شرکای تجاری در سرمایهگذاری مشترک بین المللی در صنعت خودروسازی ایران
نویسنده : محمودی میمند، محمد ؛ صفایی، مجید ؛
(19 صفحه - از 111 تا 129 )
کلیدواژه ها: شریک تجاری تکنیک تصمیم گیری گروهی شرکت سرمایه گذاری مشترک تکنیک تحلیل فرآیند شبکه ای تکنیک تصمیم گیری آزمون و ارزیابی آزمایشگاهی (دیمتل)
-
بررسی تاثیر بازارگرایی بیشفعالانه بر تجاریسازی محصولات دانشبنیان با نقش میانجی بازارسازی
نویسنده : ابولفضلی، سید ابوالفضل ؛ زنوزی، سید جعفر ؛ حیدری، شهره ؛
(19 صفحه - از 131 تا 149 )
کلیدواژه ها: گرایش به کارآفرینی بازارسازی بازارگرایی بیشفعالانه موفقیت تجاری سازی