پاییز 1398، دوره یازدهم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم)
-
نویسنده : نظري، محسن ؛
(2 صفحه - از 457 تا 458 )
-
نویسنده : وارسته، حامد ؛ دلخواه، جليل ؛ يزداني، حميدرضا ؛
(26 صفحه - از 459 تا 484 )
کلیدواژه ها:رکود اقتصادیآمیخته بازاریابیاستراتژیبازاریابی و فروشکالاهای تندمصرفرکودبازاربازاریابیمحصولاتفروشقیمت
-
نویسنده : عسگری، ناصر ؛
(20 صفحه - از 485 تا 504 )
کلیدواژه ها:شایستگیفروشالگوی شایستگیصنعت پخشمدیر فروشمدیران فروشروشفروشندگان
-
نویسنده : بهزادی، مریم ؛ عابدی، احسان ؛ هاشمی، سید محمود ؛
(20 صفحه - از 505 تا 524 )
کلیدواژه ها:رضایت شغلیرفتار شهروندی برندتعهد به برندمدیریت برند داخلیتمایل به ماندنکارکنانمدیریتتعهد کارکنانبرنـدتعهدبرند داخلی
-
نویسنده : نظری، محسن ؛ کمره ای، محمود ؛ حيدري، علي ؛ قادري عابد، امير حسين ؛
(18 صفحه - از 525 تا 542 )
کلیدواژه ها:مطالعه چندموردیاستراتژی رقابت همکارانهبخش ارتباطات ثابت و سیاررقابت همکارانهاطلاعات
-
نویسنده : خاشعی، وحید ؛ آشفته، ایمان ؛
(22 صفحه - از 543 تا 564 )
کلیدواژه ها:ریسکسرمایهگذاری خارجیلوازم خانگیشراکت راهبردیصنعت لوازمخانگی ایرانایرانفازماتریس
-
نویسنده : حکیمی، هاجر ؛ ديواندري، علي ؛ كيماسي، مسعود ؛ حقيقي كفاش، مهدي ؛
(20 صفحه - از 565 تا 584 )
کلیدواژه ها:تحلیل عاملی تاییدیمدلسازی ساختاری تفسیریبانکداری خرددلفی فازیتجربه مشتریمدلکارکنانمقولهتجربه مشتریان
-
نویسنده : حمیدی زاده، محمد رضا ؛ اخوان، مريم ؛ كاظمي گرجي، احمد ؛
(24 صفحه - از 585 تا 608 )
کلیدواژه ها:تجربههای مصرفادراکات مثبت از قیمتادراکات منفی از قیمتگوشیهای تلفن همراهگوشی تلفن همراهبـهپژوهشمصرفکنندگان
-
نویسنده : مهيمني، مرجان ؛ حيدرزاده، كامبيز ؛ منصوريان، يزدان ؛
(22 صفحه - از 609 تا 630 )
کلیدواژه ها:تجربه زیستهروش پدیدارشناسیسردرگمی مصرفکنندهدانش ترغیب مصرفکنندههزینههای مصرفکنندهمصرفکنندگاناطلاعاتمحصولبـهتجربهپدیدارشناسیخردهفروشی
-
نویسنده : کریمیان، محمد ؛ صنايعي، علي ؛ محمدشفيعي، مجيد ؛
(20 صفحه - از 631 تا 650 )
کلیدواژه ها:مدل اسپرولز و کندالسبک تصمیمگیریبرند تلویزیونفرایند تحلیل سلسله مراتبی گروهی (GAHP)موقعیتیابی محصولتلویزیونمشتریسبکمشتریانمحصولخریداران
-
نویسنده : جامی پور، مونا ؛ رحمتی، الهام ؛ حسين زاده، مهناز ؛ طاهري، غزاله ؛
(26 صفحه - از 651 تا 676 )
کلیدواژه ها:رسانههای اجتماعیتجارت اجتماعیوب 2/0روش بهترین ـ بدترین (BWM)هوشمندی رقابتی2/0وباطلاعاتهوشمندی رقابتیفناوریشاخص
-
نویسنده : یاوری فر، بابک ؛ محمودي ميمند، محمد ؛ كريمي، اوژن ؛ خادمي، سيدموسي ؛
(22 صفحه - از 677 تا 698 )
کلیدواژه ها:مدلسازی تفسیری ساختاریمدل سهشاخگیهوشمندی بازاریابیاطلاعاتمدلهوشمندی بازارصنعت
-
نویسنده : جلال نیا، راحله ؛ عیدی، فاطمه ؛
(18 صفحه - از 699 تا 716 )
کلیدواژه ها:تجارت الکترونیکفروشگاه اینترنتیبازیپردازیرویکرد ساختاری ـ تفسیریلذت استفادهفروشفروشگاههای اینترنتیمدلکاربرانبـاهـاروش