-
1.
نویسنده مسئول : محمدی دیانی، مریم ؛ نویسنده : خاشعی، وحید ؛ زاهدی راد، مرتضی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت دولتی»تابستان 1401 - شماره 50 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 117 تا 139 )
کلیدواژه ها:تحلیل گفتمان انتقادیجانشینپروریالگوی فرکلاف
-
2.
نویسنده : حاجیها، علی ؛ محمدی دیانی، مریم ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»زمستان 1389 - شماره 100 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 153 تا 176 )
کلیدواژه ها:قابلیت اعتمادپاسخگوییعوامل محسوسقابلیت اطمینن و همدلیکیفیت خدمات بیمهایمشتریشرکت بیمهمشتریانکیفیت خدماتادراک مشتریان از کیفیت خدماتکیفیت خدمات ارائهشده به مشتریان
-
3.
نویسنده : صحت، سعید ؛ محمدی دیانی، مریم ؛
مجله:اسلام و مدیریت»بهار و تابستان 1393 - شماره 5 (34 صفحه - از 35 تا 68 )