-
1.
نویسنده : رنجبریان، بهرام ؛ براری، مجتبی ؛ رضایی، تورج ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان1391 - شماره 19 ISC (14 صفحه - از 1 تا 14 )
کلیدواژه ها:اعتماد سازیمدیریت تعارضوفاداریبازاریابی رابطه مندتعهد به خدمتکیفیت ارتباطات
-
2.
نویسنده : رنجبریان، بهرام ؛ براری، مجتبی ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1388، دوره اول - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 83 تا 100 )
کلیدواژه ها:تعهدارتباطاتاعتمادبازاریابی رابطهمندمدیریت تعارضوفاداریمشتریبانکمشتریانبازاریابی رابطهوفاداری مشتری
-
3.
نویسنده : رنجبریان، بهرام ؛ براری، مجتبی ؛
مجله:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمه ی دوم 1388 - شماره 36 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 63 تا 82 )
کلیدواژه ها:تعهدرضایتارتباطاتشایستگیاعتمادمدیریت تعارضبازاریابی رابطه مند