کلیدواژه کیفیت ارتباطات / (6 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : رحیمی کلور، حسین ؛ نویسنده مسئول : دهقانی قهنویه، عادله ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»پاییز 1400، دوره بیست و پنجم - شماره 3 ISC (20 صفحه - از 115 تا 134 )
کلیدواژه ها:کیفیت ارتباطاتارزش نوع دوستانههمآفرینی ارزشادراک مصرف کننده از برند اخلاقینشانههای حسی
-
2.
نویسنده مسئول : عربشاهی، معصومه ؛ نویسنده : طمئنی، رها ؛
مجله:پژوهش نامه مدیریت تحول»پاییز و زمستان 1400 - شماره 26 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 65 تا 90 )
کلیدواژه ها:اشتراک دانشکیفیت ارتباطاتتعارضات کارکردیشدت تعارضقابلیتهای بازاریابی
-
3.
نویسنده : شکریازی، امید ؛ حیاتی، صفر ؛
مجله:مطالعات جامعه شناسی»پاییز 1394 - شماره 28 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 77 تا 94 )
کلیدواژه ها:ارومیهسالمندانکیفیت زندگیویژگیهای شخصیتیکیفیت ارتباطاتسالمندان ساکن در سرای سالمندانزن
-
4.
نویسنده : میرا، سید ابوالقاسم ؛ پناهی وانانی، ماندانا ؛ پناهنده، امیر حسین ؛ شعبانی، رضا ؛
مجله:فرآیند مدیریت و توسعه»بهار 1393 - شماره 87 ISC (18 صفحه - از 115 تا 132 )
کلیدواژه ها:تعهدرضایتاعتمادتبلیغ های شفاهیارزش های مشترککیفیت ارتباطاتمشتریبانکمشتریانبازاریابیپژوهش
-
5.
نویسنده : رنجبریان، بهرام ؛ براری، مجتبی ؛ رضایی، تورج ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان1391 - شماره 19 ISC (14 صفحه - از 1 تا 14 )
کلیدواژه ها:اعتماد سازیمدیریت تعارضوفاداریبازاریابی رابطه مندتعهد به خدمتکیفیت ارتباطات
-
6.
نویسنده : مسعودی، مصطفی ؛ حقیقی، محمد ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»تابستان 1389 - شماره 18 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 103 تا 123 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریکیفیت ارتباطاتکانال های ارتباط با مشتریایرانخودروخودرومشتریارتباطاتخریدارانرضایتبـامشـتری