-
1.
نویسنده : حسینی امیری، سید محمود ؛ حسینی، میرزا حسن ؛ کریمی، اوژن ؛ رحمانی، زین العابدین ؛
مجله:مدیریت فرهنگ سازمانی»بهار 1395، دوره چهاردهم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 181 تا 202 )
کلیدواژه ها:قصد خریدآموزههای اسلامی قابل ادراکاثربخشی پیام تبلیغاتیآگهیتبلیغاتیمخاطبانپژوهش
-
2.
نویسنده : عباسی فرد، محمد ؛ کریمی، اوژن ؛
مجله:مطالعات راهبردی در صنعت نفت و انرژی»بهار 1390 - شماره 14 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 117 تا 144 )
کلیدواژه ها:سرمایه انسانیحسابداری منابع انسانیهزینه منابع انسانیصنعت نفتکارکنانمدیراناطلاعاتسازمانسرمایه
-
3.
نویسنده : نخعی، آرش ؛ کریمی، اوژن ؛ هاشم نیا، شهرام ؛ بهنیا، فاطمه ؛
مجله:رفاه اجتماعی»زمستان 1391 - شماره 47 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 385 تا 398 )
کلیدواژه ها:ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ داﻧﺶساختار سازمانيتشريك مساعي دانش و تجربهفاكتور هاي انگيزشيفرايند هاي اجرايي
-
4.
نویسنده : بردبار، غلامرضا ؛ کریمی، اوژن ؛ زارع، ناصر ؛ کنجکاو منفرد، امیررضا ؛
مجله:پژوهش های مدیریت منابع انسانی»بهار و تابستان 1391 - شماره 11 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 87 تا 114 )
کلیدواژه ها:شایسته گزینیجانشین پروریالگوهای شایستگیکارکنانشایستگیشناساییمدیرانمدیریتسازمانمدلمدل شایستگی
-
5.
نویسنده : دانایی، حبیب اله ؛ کریمی، اوژن ؛ سرلک، محمدعلی ؛ مکی، منوچهر ؛
مجله:رهیافت انقلاب اسلامی»تابستان 1392 - شماره 23 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 39 تا 60 )
کلیدواژه ها:تبلیغات سیاسیزمینهتبلیغاتساختاررفتارپیامارزش های اسلامیرسانه بالا خطیرسانه پایین خطیمدلرسانهفرضیهپژوهش
-
6.
نویسنده : رحمانی، زین العابدین ؛ حسینی، میرزا حسن ؛ کریمی، اوژن ؛ حسینی امیری، سید محمود ؛
مجله:مدیریت اسلامی»تابستان 1394 - شماره 91 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 121 تا 144 )
کلیدواژه ها:تبلیغات تجاریآموزه های اسلامیاثربخشی پیام آگهیقصد خرید و تبلیغاتآگهیقصد خریدپژوهش
-
7.
نویسنده : کریمی، اوژن ؛ محمودی میمند، محمد ؛ درویش، حسن ؛ نساجی کامرانی، مهدی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»اردیبهشت 1394 - شماره 17 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 31 تا 44 )
کلیدواژه ها:بازاریابیگردشگریMarketingTourismبازاریابی گردشگریوجهه مقصد گردشگری