-
1.
نویسنده : رونقی، محمد حسین ؛ فیضی، کامران ؛
مجله:معرفت اخلاقی»تابستان 1391 ، سال سوم - شماره 11 رتبه علمی-ترویجی (حوزه علمیه/ISC (12 صفحه - از 95 تا 106 )
کلیدواژه ها:اخلاقمدیریتامنیتکاراطلاعاتمدیریت امنیت اطلاعاتاخلاق کاریکارکنانفناوری اطلاعات
-
2.
نویسنده : فیضی، کامران ؛ کزازی، ابوالفضل ؛ خلیلی شجاعی، وهاب ؛
مجله:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»بهار 1387 - شماره 57 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 105 تا 132 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریتجارت الکترونیکمدیریت ارتباط با مشتریمدل کیفیت خدمات(سرکوال)مشتریمشتریانرضایت مشتریان
-
3.
نویسنده : فیضی، کامران ؛
مجله:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»بهار و تابستان 1382 - شماره 37 و 38 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 117 تا 134 )
کلیدواژه ها:آموزشرایانهاینترنتیدانشجویانکلاسآزمایشدانشگاهکلاس درس
-
4.
نویسنده : فیضی، کامران ؛ مقدسی، علی رضا ؛
مجله:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»بهار 1384 - شماره 45 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 139 تا 162 )
کلیدواژه ها:اطلاعاتنظامهای اطلاعات مدیریتمدیرانتصمیمگیریکاربرانمدیریت
-
5.
نویسنده : فیضی، کامران ؛ پور دهزاد، رحمان ؛
مجله:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»پاییز 1385 - شماره 51 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 43 تا 58 )
کلیدواژه ها:سلامت الکترونیکفناوری اطلاعات و ارتباطاتفناوری اطلاعاتپزشکیمدیریت فناوری اطلاعاتحوزه سلامت