-
1.
نویسنده : خطیب زاده، مهدی ؛ کوزه چیان، هاشم ؛ هنرور، افشار ؛
مجله:مدیریت و توسعه ورزش»بهار و تابستان 1395 - شماره 8 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 169 تا 184 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایتمندیتمایل به بازگشتگردشگران ورزشی
-
2.
نویسنده : اسمعیلی، محسن ؛ احسانی، محمد ؛ کوزه چیان، هاشم ؛ هنری، حبیب ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»آذر و دی 1393 - شماره 26 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 37 تا 58 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریرفتار مصرفکنندهوفاداریارزش ادراکشدهورزشمدیرانبرنامهریزى
-
3.
نویسنده : خطیب زاده، مهدی ؛ کوزه چیان، هاشم ؛ هنرور، افشار ؛
مجله:مدیریت ورزشی»بهار 1393 - شماره 20 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 39 تا 56 )
کلیدواژه ها:عواملکیفیت خدماتگردشگری ورزشیشهرآوردگردشگران ورزشیتماشاگراناستادیومSportپژوهش
-
4.
نویسنده : خطیب زاده، مهدی ؛ کوزهچیان، هاشم ؛ هنرور، افشار ؛ صادقی سقدل، حسین ؛
مجله:مدیریت و توسعه ورزش»بهار و تابستان 1396 - شماره 10 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 189 تا 204 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتتمایل به بازگشت رضایتمندیگردشگران ورزشی
-
5.
نویسنده : ططری، احسان ؛ احسانی، محمد ؛ کوزه چیان، هاشم ؛
مجله:مدیریت ورزشی»تابستان 1396 - شماره 37 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 213 تا 228 )
کلیدواژه ها:استان لرستانکیفیت خدماتمدل سروکوالشکافباشگاههای خصوصی
-
6.
نویسنده : خطیب زاده، مهدی ؛ کوزه چیان، هاشم ؛ هنرور، افشار ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»بهار 1392 - شماره 17 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 191 تا 206 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتفوتبالگردشگری ورزشیتمایل به بازگشتکیفیتگردشگران ورزشیتماشاگران
-
7.
نویسنده : خطیب زاده، مهدی ؛ کوزه چیان، هاشم ؛ هنرور، افشار ؛ صادقی سقدل، حسین ؛
مجله:مدیریت و توسعه ورزش»پاییز 1397 - شماره 15 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 57 تا 68 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتتماشاگراناستادیوم آزادی
-
8.
نویسنده : کوزه چیان، هاشم ؛ خطیب زاده، مهدی ؛ هنرور، افشار ؛
مجله:پژوهش های معاصر در مدیریت ورزشی»زمستان 1390 - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 19 تا 32 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتفوتبالگردشگری ورزشیمدل سازی معادله ساختاری رضایتمندیگردشگریکیفیترضایت
-
9.
نویسنده : اسمعیلی، محسن ؛ احسانی، محمد ؛ کوزه چیان، هاشم ؛ هنری، حبیب ؛
مجله:مدیریت و توسعه ورزش»بهار و تابستان 1395 - شماره 8 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 137 تا 152 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترفتار مصرف کنندهفرهنگ بازارگراییهوشمندی بازار