-
1.
اثرگذاری تبلیغات مارک ورزشی بر تغییرات الکتروآنسفالوگرافیک و تصمیم به خرید مشتریان در بازاریابی عصبی
نویسنده : دهقانپوری، حوریه ؛ عبدوی، فاطمه ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1394 ، سال پنجم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 99 تا 118 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتمشتریانمارک ورزشیالکتروآنسفالوگرافیکتصمیم به خریدبازاریابی عصبیفرکانسفرکانسورزشکارورزشکار
-
2.
نویسنده : دنیاپور، حسین ؛ عبدوی، فاطمه ؛
مجله:مطالعات بازاریابی ورزشی»تابستان 1399- شماره 2 (33 صفحه - از 100 تا 132 )
کلیدواژه ها:تسهیلاتمشتریانرضایتمندیفروشگاه های ورزشیقیمت و کیفیت کالا
-
3.
نویسنده مسئول : عبدوی، فاطمه ؛ نویسنده : لطفییامچی، خدیجه ؛ دهقانپوری، حوریه ؛ بدیری، سمیه ؛
مجله:مدیریت و رفتار سازمانی در ورزش»بهار 1394 - شماره 6 (10 صفحه - از 41 تا 50 )
کلیدواژه ها:مشتریانرضایتمندیباشگاههای رزمیکیفیتخدماتوفاداری
-
4.
نویسنده : دهقانپوری، حوریه ؛ عبدوی، فاطمه ؛ اسکندرنژاد، معتا ؛
مجله:مدیریت ورزشی»مرداد و شهریور 1395 - شماره 32 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 389 تا 405 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتمشتریانبرندالکتروآنسفالوگرافیکبازاریابی عصبیورزشکارفرکانسمند