-
1.
نویسنده : ناظمی، شمس الدین ؛ سعادت یار، فهیمه سادات ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1392 - شماره 22 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 51 تا 72 )
کلیدواژه ها:نوآوریشهرترضایتوفاداریارزش ادراک شدهمشتریرستورانمشتریانرضایت مشتریوفاداری مشتری
-
2.
نویسنده : کاظمی، مصطفی ؛ پور، سمیرا ؛ سعادت یار، فهیمه سادات ؛ بیطرف، فاطمه ؛
مجله:پژوهش و برنامه ریزی شهری»پاییز 1390 - شماره 6 ISC (16 صفحه - از 19 تا 34 )
کلیدواژه ها:کیفیت ادراک شدهارزش ادراک شدهتصویرذهنیشهرهای ساحلی دریای خزر