-
11.
نویسنده : رضائی، مصطفی ؛ بنیهاشمی، سید محسن ؛ علیشیری، بهرام ؛
مجله:اقتصاد و برنامه ریزی شهری»تابستان 1402 - شماره 14 رتبه ب (وزارت علوم (10 صفحه - از 86 تا 95 )
کلیدواژه ها:برنامهریزی شهریالگوی مطلوبفرهنگ قومیرسانۀ ملی
-
12.
نویسنده : رضائی، مصطفی ؛ علیشیری، بهرام ؛ نویسنده مسئول : بنی هاشمی، سیدمحسن ؛
مجله:مطالعات رسانه ای»بهار 1400 - شماره 52 (25 صفحه - از 43 تا 67 )
کلیدواژه ها:مخاطباقوامرسانه ملیالگوی مطلوب
-
13.
نویسنده : اقاسی، اناهیتا ؛ عقیلی، سید وحید ؛ نویسنده مسئول : بنی هاشمی، سید محسن ؛
مجله:نظریه های اجتماعی متفکران مسلمان»تابستان 1400- شماره 21 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 155 تا 176 )
کلیدواژه ها:هویت فرهنگیروش کیفیتحلیل مضمونشبکه مضامینرهبر جمهوری اسلامی
-
14.
نویسنده : بنی هاشمی، سیدمحسن ؛ پرویز، غلام عباس ؛
مجله:مطالعات سبک زندگی»پاییز و زمستان 1392، سال دوم - شماره 5 و 6 (20 صفحه - از 33 تا 52 )
کلیدواژه ها:خانوادهبازنماییسبک زندگیسریال تلویزیونیافق رسانهراه طولانی
-
15.
نویسنده مسئول : خطیب زاده، سمیرا ؛ نویسنده : بنی هاشمی، سیدمحسن ؛
مجله:مطالعات راهبردی ارتباطات»پاییز 1401 - شماره 5 (20 صفحه - از 7 تا 26 )
کلیدواژه ها:زنانسبک زندگیفضای مجازیشبکه های اجتماعی
-
16.
نویسنده : حسنیان، غزاله ؛ سبحانی، عبدالرضا ؛ نویسنده مسئول : بنی هاشمی، سیدمحسن ؛
مجله:مطالعات فرهنگ - ارتباطات»زمستان 1401 - شماره 92 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (42 صفحه - از 149 تا 190 )
کلیدواژه ها:فرهنگرسانهفرهنگ تغذیهتلویزیونتغذیهmediacultureFoodtelevisionFood Cultureهـاهــابـابــابـهبرنامه هــایبــه
-
17.
نویسنده : حسنیان، غزاله ؛ سبحانی، عبدالرضا ؛ نویسنده مسئول : بنی هاشمی، سیدمحسن ؛
مجله:رسانه های دیداری و شنیداری»زمستان 1399 - شماره 36 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (38 صفحه - از 123 تا 160 )
-
18.
نویسنده : خسروی، صبا ؛ بنی هاشمی، سید محسن ؛
مجله:رسانه های دیداری و شنیداری»تابستان 1390 - شماره 16 ISC (33 صفحه - از 9 تا 41 )
کلیدواژه ها:جهانیسازیآیینآواتارسینمای هالیوودآیینسازینشانهشناسی تصویریفیلمگیرتزفرهنگدینتلفیق
-
19.
نویسنده : خانزاده، ارسلان ؛ ابراهیمپور، علیرضا ؛ بنیهاشمی، سیدمحسن ؛ دیندارفرکوش، فیروز ؛ نویسنده مسئول : علیشیری، بهرام ؛
مجله:پژوهش های ارتباطی»پاییز 1400 - شماره 107 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (33 صفحه - از 9 تا 41 )
کلیدواژه ها:رسانهتبلیغاتدیجیتالی شدنهمگرایی رسانههامحتوای پیامهمگراییهـابـهیـا