-
1.
نویسنده مسئول : صالح زاده، رضا ؛ نویسنده : شاهین، آرش ؛ جهانبازی، افشین ؛
مجله:مطالعات راهبردی در صنعت نفت و انرژی»بهار 1396 - شماره 31 رتبه د (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 107 تا 127 )
کلیدواژه ها:مدل کانوبیتفاوتی سازمانیشرکت گاز استان اصفهانرفتار معکوس
-
2.
نویسنده : اردشیری، آزاده ؛ صنایعی، علی ؛ شاهین، آرش ؛
مجله:بازاریابی پارس مدیر»تابستان 1398 - شماره 15 (12 صفحه - از 60 تا 71 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریانمدل کانوفروشگاههای اینترنتیبازاریابی کانال همهکاره
-
3.
طبقه بندی نیازهای مشتریان و تجزیه و تحلیل رفتار آنها با استفاده از الگوی تلفیقی کانو و قوانین انجمنی
نویسنده : شاهین، آرش ؛ صالح زاده، رضا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1390 - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 1 تا 16 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریداده کاویمدل کانوقوانین انجمنیمشتریمشتریان
-
4.
نویسنده : شاهین، آرش ؛ واعظ شهرستانی، حسین ؛ باقری ایرج، الهام ؛
مجله:مدیریت صنعتی (دانشگاه تهران)»تابستان 1393، دوره ی 6 - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 317 تا 336 )
کلیدواژه ها:صنعت خودرومدل کانومهندسی کانسیطراحی آزمایشهای تاگوچیتاگوچیطراحیمشتری