موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 42 |
اقتصاد 5 |
علوم تربیتی 2 |
حوزه سلامت 1 |
علوم اجتماعی 1 |
تربیت بدنی 1 |
روانشناسی 1 |
میان رشته ای 1 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 55 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 19 |
ب 12 |
الف 5 |
د 2 |
A+ 1 |
ج 1 |
علمی-ترویجی 1 |
-
1.
طراحی الگوی پیشایندها و پیامدهای شوخ طبعی در سازمان
نویسنده : اسماعیلیان، حسن ؛ شاهین، آرش ؛ دهقان، زیاد ؛ نویسنده مسئول : تیموری، هادی ؛
مجله : مدیریت سازمان های دولتی » زمستان 1401 - شماره 41 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 147 تا 163 )
کلیدواژه ها: طنز تحلیل مضمون شرکت پالایش گاز پارسیان شوخطبعی در سازمان
-
2.
ارائه الگوی نوین در مدیریت بحران سازمانی(مطالعه موردی: شرکت پالایش نفت اصفهان)
نویسنده : ربانی، الهام ؛ شاهین، آرش ؛ عباسی، نرگس ؛ نویسنده مسئول : موغلی، علیرضا ؛
مجله : پژوهش های مدیریت عمومی » تابستان 1401 - شماره 56 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 198 تا 224 )
کلیدواژه ها: مدیریت بحران سازمانی رویکرد همپوشانی رویکرد تحلیلی اهمیت-عملکرد شرکت پالایش نفت اصفهان بحران سازمانی مدل شناسایی
-
3.
استراتژیهای توسعۀ بازیهای دیجیتال بومی؛ تلفیق رویکردهای تحلیل مضمون و برنامه ریزی ریاضی
نویسنده مسئول : محمدي زنجيراني، داريوش ؛ نویسنده : شاهین، آرش ؛ محسنی، الهام ؛
مجله : مدیریت تولید و عملیات » تابستان 1401 - شماره 29 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 45 تا 63 )
کلیدواژه ها: برنامهریزی آرمانی استراتژی بهینهسازی تحلیل مضمون صنعت بازیهای دیجیتال استراتژیها توسعۀ مضامین بازیهای دیجیتال بـا
-
4.
ارائهی الگوی مدیریت منابع انسانی شایستهمحور با رویکرد جانشینپروری
نویسنده مسئول : تیموری، هادی ؛ نویسنده : شاهین، آرش ؛ کریمی، عبدالله ؛
مجله : جامعه شناسی کاربردی » تابستان 1401 - شماره 86 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 71 تا 92 )
کلیدواژه ها: روش ترکیبی منابع انسانی شایسته محور مدیریت شایستگی جانشین پروری
-
5.
واکاوی الگوی شوخ طبعی در محل کار:رویکرد نظریه داده بنیاد
نویسنده : اسماعیلیان، حسن ؛ شاهین، آرش ؛ نویسنده مسئول : تیموری، هادی ؛
مجله : مشاوره شغلی و سازمانی » زمستان 1400 - شماره 49 ISC (26 صفحه - از 127 تا 152 )
کلیدواژه ها: طنز نظریه داده بنیاد رفتار سازمانی مثبت گرا شوخ طبعی در محل کار کارکنان شوخطبعی شوخی سازمان مدیران پژوهش مصاحبه
-
6.
مدلسازی توانمندسازهای نوآوری باصرفه با رویکرد پویایی شناسی سیستم در صنایع کوچک و متوسط تولید کننده لوازم خانگی
نویسنده مسئول : نیرومند، مرجان ؛ نویسنده : شاهین، آرش ؛ نقش، امیررضا ؛ پیکری، حمیدرضا ؛
مجله : مدیریت نوآوری » زمستان 1400 - شماره 38 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (33 صفحه - از 29 تا 61 )
کلیدواژه ها: صنایع کوچک و متوسط تحلیل عاملی اکتشافی پویایی شناسی سیستم ها نوآوری باصرفه توانمندساز نوآوری
-
7.
ارائه روشی تلفیقی برای افزایش کیفیت محصول در دوره عمر آن با استفاده از طراحی آزمایشهای تاگوچی و الگوی هزینههای کیفیت (مطالعه موردی: گروه صنعتی انتخاب)
نویسنده : شاهین، آرش ؛ خداپرستان، مهیا ؛ نویسنده مسئول : جنتیان، نسیبه ؛
مجله : چشم انداز مدیریت صنعتی » زمستان 1400 - شماره 44 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 37 تا 57 )
کلیدواژه ها: چرخه عمر محصول کیفیت محصول طراحی آزمایشهای تاگوچی نسبت مطلوبیت به بدی کارکرد الگوی هزینههای پیشگیری ـ ارزیابی ـ شکست
-
8.
تحلیل تأثیر توصیه مشتریان بر عملکرد فروش محصولات تجربی در بازارهای دیجیتال با استفاده از روش تحلیل رگرسیون تابعی
نویسنده : ساجدی خواه، علی ؛ رضایی دولت آبادی، حسین ؛ شاهین، آرش ؛
مجله : علوم مدیریت ایران » پاییز 1400 - شماره 63 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 1 تا 30 )
کلیدواژه ها: رگرسیون تابعی عملکرد فروش تجارت اجتماعی توصیه مشتریان محصولات تجربی محصول فروش مشتریان کاربران نظرات فـروش بـا
-
9.
روابط ساختاری بین گرایش به کارآفرینی سبز و نوآوری سبز با نقش میانجی یادگیری زنجیره تامین در شرکتهای کوچک و متوسط
نویسنده مسئول : مسعودی، احسان ؛ نویسنده : شاهین، آرش ؛
مجله : توسعه کارآفرینی » پاییز 1400 - شماره 53 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 525 تا 543 )
کلیدواژه ها: گرایش به کارآفرینی سبز نوآوری بنیادی سبز نوآوری تدریجی سبز نوآوری سبز و یادگیری زنجیره تامین
-
10.
ارائه مدل کسب مزیت رقابتی پایدار در صنعت جرثقیل ایران
نویسنده : فدایی فتح ابادی، فرشید ؛ شاهین، ارش ؛ صنایعی، علی ؛ نویسنده مسئول : انصاری، اذرنوش ؛
مجله : پژوهشنامهی مدیریت اجرایی » بهار و تابستان 1400، سال سیزدهم - شماره 25 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 236 تا 247 )
کلیدواژه ها: هوش رقابتی مزیت رقابتی پایدار ﻫﻮش ﺳـﺎزﻣﺎﻧﯽ عدم قطعیت محیطی بالا قابلیتهای بازاریابی صنعتی