تابستان 1390 - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
طبقه بندی نیازهای مشتریان و تجزیه و تحلیل رفتار آنها با استفاده از الگوی تلفیقی کانو و قوانین انجمنی
نویسنده : شاهین، آرش ؛ صالح زاده، رضا ؛
(16 صفحه - از 1 تا 16 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریداده کاویمدل کانوقوانین انجمنیمشتریمشتریان
-
نویسنده : ربیعی، علی ؛ محمدیان، محمود ؛ برادران جمیلی، بیتا ؛
(24 صفحه - از 17 تا 40 )
کلیدواژه ها:رسانهتبلیغاتاثربخشیخدماتمدل AIDAبانکتلویزیوناثربخشی تبلیغاتمشتری
-
نویسنده : احمدی زاد، آرمان ؛ اخوان حجازی، مجتبی ؛ صبور طینت، امیر حسین ؛
(20 صفحه - از 41 تا 60 )
کلیدواژه ها:بازاریابیمدل بلوغ قابلیت های بازاریابیفرآیندهای بازاریابیبلوغمدل بلوغ
-
نویسنده : ملک اخلاق، اسماعیل ؛ نوع پسند، محمد ؛ جمالی، خدیجه ؛
(18 صفحه - از 61 تا 78 )
کلیدواژه ها:ارزیابی عملکردکارت امتیازی متوازناستراتژی وروداستراتژیخودروعملکردصادراتورود به بازارهای خارجیایرانخودرو
-
نویسنده : حمیدی زاده، محمد رضا ؛ حاج کریمی، عباسعلی ؛ نائیجی، محمد جواد ؛
(14 صفحه - از 79 تا 92 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریانوفاداری پایدار مشتریانامنیت پرداختخرده فروشی الکترونیکیمشتریتجارت الکترونیکیمشتریانالکترونیکی
-
نویسنده : دعائی، حبیب اله ؛ کاظمی، مصطفی ؛ حسینی رباط، منصوره ؛
(12 صفحه - از 93 تا 104 )
کلیدواژه ها:آمیخته بازاریابینام و نشان تجاریارزش نام و نشان تجاریمحصولات رضویادراک مشتریادراک مشتریان
-
نویسنده : حجتی طالمی، هادی ؛ بوستانی، رضا ؛
(11 صفحه - از 105 تا 115 )
کلیدواژه ها:رمزنگاریپول الکترونیکیامضای کورکلید عمومیRSAالگوریتمپول الکترونیکاطلاعاتامنیتارسالجعلASR