-
1.
نویسنده : دانایی، حبیب اله ؛ هاشمی، مرسده ؛
مجله:New Applied Studies in Management, Economics & Accounting»زمستان 1397 - شماره 4 ISC (16 صفحه - از 7 تا 22 )
کلیدواژه ها:تعهداعتمادرضایت الکترونیکیکیفیت خدمات الکترونیکیکیفیت خدمات آفلاین
-
2.
نویسنده : دانایی، حبیب اله ؛ قاسمی، فاطمه ؛
مجله:New Applied Studies in Management, Economics & Accounting»پاییز 1397 - شماره 3 ISC (14 صفحه - از 19 تا 32 )
کلیدواژه ها:رضایتادراکاتکیفیت خدماتوفاداریسیستم حمل و نقل
-
3.
نویسنده مسئول : طاهری، احمد ؛ نویسنده : پرهیزگار، محمدمهدی ؛ امینی، محمدتقی ؛ دانایی، حبیب اله ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1399، دوره جدید - شماره 44 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 147 تا 170 )
کلیدواژه ها:بانک های تجاریاستراتژی بازاریابیاجرای استراتژیتکنیک دلفیبانکسازماندلفیتجاریعوامل
- 4.
-
5.
نویسنده : سرلک، محمدعلی ؛ دانایی، حبیب اله ؛ نویسنده مسئول : خلعت بری معظم، مریم ؛
مجله:مطالعات منابع انسانی»تابستان 1393 - شماره 12 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 29 تا 50 )
کلیدواژه ها:مدیریت دانشبازاریابی داخلیخلق دانش و تسهیم دانش