زمستان 1399 - شماره 77 رتبه ب (وزارت علوم)
-
طراحی مدل رقابت پذیری برند فروشگاهی براساس محرکهای محیطی در فروشگاه های زنجیره ای
نویسنده : نورانی کوتنایی، محمد ؛ محمد شفیعی، مجید ؛ نویسنده مسئول : رضایی دولت آبادی، حسین ؛
(28 صفحه - از 13 تا 40 )
کلیدواژه ها: تجربه خرید برند فروشگاهی محرکهای محیطی رقابت پذیری برند فروشگاهی
-
بررسی تأثیر مدیریت دانش مشتری بر تبلیغات توصیه ای با در نظرگیری نقش میانجی وفاداری مشتری (مورد مطالعه: صنعت بانکداری)
نویسنده : مرادی، محمد ؛ نویسنده مسئول : مهرعلیان، غلامحسین ؛
(26 صفحه - از 42 تا 67 )
کلیدواژه ها: وفاداری مشتری مدیریت دانش مشتری تبلیغات توصیهای
-
ارائه مدل الزامات پیاده سازی راهبرد همرقابتی در شرایط عدم قطعیت محیطی بحران کرونا
نویسنده مسئول : طالاری، محمد ؛ نویسنده : بیننده، آمنه ؛
(29 صفحه - از 69 تا 97 )
کلیدواژه ها: فراترکیب توانمندسازهای سازمانی راهبرد همرقابتی بسترسازهای محیطی پیشرانهای بحران کرونا
-
شناسایی و اولویتبندی فرصتهای همآفرینی برند گردشگری
نویسنده مسئول : غفاری، محمد ؛ نویسنده : سلطانی، مرتضی ؛ شهرکی آزاد، افسانه ؛ خوشرو، مینا ؛
(22 صفحه - از 98 تا 119 )
کلیدواژه ها: مقصد گردشگری هم آفرینی برند هم آفرینی برند مقصد گردشگری
-
ویژگیهای اثرگذار بر ایجاد برند مکان در اینستاگرام: رویکرد دادهکاوی
نویسنده : پورسعید، محمدمهدی ؛ برزگرپور، محبوبه ؛ شجاعی، فرزانه ؛
(27 صفحه - از 120 تا 146 )
کلیدواژه ها: شبکه های اجتماعی اینستاگرام برندسازی مکان رویکرد داده کاوی
-
طراحی مدل عوامل اثرگذار بر اجرای استراتژی بازاریابی در بانکهای تجاری
نویسنده مسئول : طاهری، احمد ؛ نویسنده : پرهیزگار، محمدمهدی ؛ امینی، محمدتقی ؛ دانایی، حبیب اله ؛
(24 صفحه - از 147 تا 170 )
کلیدواژه ها: بانک های تجاری استراتژی بازاریابی اجرای استراتژی تکنیک دلفی
-
تحلیل تجارب پدیدار شناختی مدیریت استراتژیک در گمرک ایران
نویسنده مسئول : اعتمادیان، سجاد ؛ نویسنده : پرهیزگار، محمدمهدی ؛
(26 صفحه - از 172 تا 197 )
کلیدواژه ها: مدیریت استراتزیک تجربه زیسته استراتزیست تحلیل پدیدار شناختی روش جیورجی