-
1.
نویسنده : احقاقی، حمیدرضا ؛ حسین زاده، علی ؛ نویسنده مسئول : قاسمی نامقی، محمد ؛
مجله:پژوهش های اخلاقی»زمستان 1400 - شماره 46 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 37 تا 60 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریشخصیت برندبرندسازیمشتریمشتریانبانکبرنـدمشـتریشخصیتبازاریابیارزش مشتری
-
2.
نویسنده : احقاقی، حمیدرضا ؛ حسین زاده، دکتر علی ؛ نویسنده مسئول : قاسمی نامقی، دکتر محمد ؛
مجله:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1399، سال پانزدهم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (8 صفحه - از 56 تا 63 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریشخصیت برندعوامل اخلاقی