موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 4 |
اخلاق 4 |
علوم اجتماعی 2 |
علوم سیاسی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 11 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 7 |
علمی-پژوهشی 1 |
-
1.
نویسنده مسئول : حسینی، سید رسول ؛ نویسنده : صادقی، تورج ؛ معقول، علی ؛ قاسمی نامقی، محمد ؛
مجله:توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی»بهار 1402 - شماره 67 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (41 صفحه - از 180 تا 220 )
کلیدواژه ها:استعدادمدیریت استعدادنظریه داده بنیادسربازنقشه شناختی فازی
-
2.
نویسنده مسئول : قربی، سیده سمیه ؛ نویسنده : اکبری اره کمری، محمد ؛ قاسمی نامقی، محمد ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»بهار 1401، سال هفدهم - شماره 54 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (19 صفحه - از 111 تا 129 )
کلیدواژه ها:قصد خریدهویت اجتماعیبازاریابی شبکههای اجتماعیارتباط اجتماعی پایدار
-
3.
نویسنده : احقاقی، حمیدرضا ؛ حسین زاده، علی ؛ نویسنده مسئول : قاسمی نامقی، محمد ؛
مجله:پژوهش های اخلاقی»زمستان 1400 - شماره 46 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 37 تا 60 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریشخصیت برندبرندسازیمشتریمشتریانبانکبرنـدمشـتریشخصیتبازاریابیارزش مشتری
-
4.
نویسنده : مبرزی، حجت ؛ قاسمی نامقی، محمد ؛ نویسنده مسئول : حسین زاده، علی ؛
مجله:پژوهش های اخلاقی»پاییز 1400 - شماره 45 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 303 تا 324 )
کلیدواژه ها:ائتلاف استراتژیکشرکت های تولیدکننده متانولعوامل و معیارهای موفقیت
-
5.
نویسنده : نخچیان، علی ؛ مومنی مهمویی، حسین ؛ قاسمی نامقی، محمد ؛ نویسنده مسئول : حسین زاده، علی ؛
مجله:پژوهش های اخلاقی»زمستان 1399 - شماره 42 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 239 تا 260 )
کلیدواژه ها:صنعت هتلداریبازاریابی شبکه اینگرش اخلاقیاستراتژی های بازاریابی دیجیتال
-
6.
نویسنده : فهیم، عیسی ؛ حسین زاده، علی ؛ قاسمی نامقی، محمد ؛ نویسنده مسئول : پورسلیمی، مجتبی ؛
مجله:مدیریت برند»پاییز 1399 - شماره 23 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (56 صفحه - از 156 تا 211 )
کلیدواژه ها:صنعت بانکداریشبکههای اجتماعیدیمتل فازینظریة داده بنیادبرندسازی اجتماعیبــاهـابـابـهبرندسازیهــابــهبــربرنــد
-
7.
نویسنده : احقاقی، حمیدرضا ؛ حسین زاده، دکتر علی ؛ نویسنده مسئول : قاسمی نامقی، دکتر محمد ؛
مجله:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1399، سال پانزدهم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (8 صفحه - از 56 تا 63 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریشخصیت برندعوامل اخلاقی
-
8.
نویسنده : مبرزی، حجت ؛ قاسمی نامقی، محمد ؛ نویسنده مسئول : حسین زاده، علی ؛
مجله:جامعه شناسی سیاسی ایران»بهار 1399 - شماره 9 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 740 تا 755 )
کلیدواژه ها:اتحادگراندد تئوریشرکت پتروشیمیاتحاد بازاریابیبازار
-
9.
نویسنده : حسن پور، رضا ؛ قاسمی نامقی، محمد ؛
مجله:دانش پیشگیری و مدیریت بحران»پاییز 1392 - شماره 9 ISC (7 صفحه - از 262 تا 268 )
کلیدواژه ها:مدیریت بحرانفرهنگسازمانیمدل رابینزعملکرد کار کنانپالایش گاز پارسیان
-
10.
نویسنده : پورخدابخشی، فاطمه ؛ قاسمی نامقی، محمد ؛ جعفری نیا، سعید ؛ رحیمی، فرج اله ؛
مجله:توسعه اجتماعی»پاییز 1390، دوره ششم - شماره 1 ISC (24 صفحه - از 227 تا 250 )
کلیدواژه ها:سرمایهی اجتماعیمدیریت تنوعتنوع نیروی انسانی