-
1.
نویسنده : محمدحسینی، زهرا ؛ بحرینیزاد، منیژه ؛ نویسنده مسئول : اسماعیل پور، مجید ؛
مجله:مدیریت برند»بهار 1401 - شماره 29 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (42 صفحه - از 13 تا 54 )
کلیدواژه ها:تصویر برندقصد خریدتاییدکننده مشهورباورپذیری تبلیغنگرش به تاییدکننده مشهور
-
2.
نویسنده : زاهدی، فاطمه ؛ بحرینی زاد، منیژه ؛ نویسنده مسئول : اسماعیل پور، مجید ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 24 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 347 تا 368 )
کلیدواژه ها:نگرش به برندنگرش به تبلیغتاییدکننده مشهورقصد خرید مصرفکنندهنگرشپژوهش