بهار 1401 - شماره 29 رتبه الف (وزارت علوم)
-
نویسنده : محمدحسینی، زهرا ؛ بحرینیزاد، منیژه ؛ نویسنده مسئول : اسماعیل پور، مجید ؛
(42 صفحه - از 13 تا 54 )
کلیدواژه ها:تصویر برندقصد خریدتاییدکننده مشهورباورپذیری تبلیغنگرش به تاییدکننده مشهور
-
نویسنده : اخوان خرازیان، مریم ؛ دادبه، شیوا ؛
(30 صفحه - از 55 تا 84 )
کلیدواژه ها:تصویر برندارزش برندتبلیغات آنلاینبرنـدبـهبرنــدهـاایــنهــا
-
نویسنده مسئول : خدامی، دکتر سهیلا ؛ نویسنده : نوروزی، حسین ؛ آقامولایی، فاطمه ؛
(53 صفحه - از 85 تا 137 )
کلیدواژه ها:عشق به برندجنسیت برنددرگیری برندرفتار شوق محوربرنـدجنسیتبرنــدمصـرفبـه
-
نویسنده : اسکندری، نفیسه ؛ نویسنده مسئول : محمدی نسب، مهدی ؛
(48 صفحه - از 139 تا 186 )
کلیدواژه ها:فرشاحساسبرند ملیبرند فروشگاهیقابلیت اطمینان خرده فروشبرنــدبرنـدفروشــگاهبـهبــه
-
نویسنده : شیخ آقایی، کلارا ؛ نعامی، عبداله ؛ نویسنده مسئول : روستا، علیرضا ؛
(28 صفحه - از 187 تا 214 )
کلیدواژه ها:فناوری اطلاعاتبرندسازی شخصیقابلیتهای بازاریابیجایگاهیابی برنداصالت برندهــاهـابرنـدبرنــدبــهبـه
-
نویسنده مسئول : شریعت نژاد، علی ؛
(36 صفحه - از 215 تا 250 )
کلیدواژه ها:برندسازیمدلسازی ساختاری تفسیریرفتارهای ارتباطی منابع انسانیرفتارهای برندساز منابع انسانیهـاهــا