-
1.
نویسنده : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ خلیفه، مجتبی ؛ سمیع زاده، مهدی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1391، دوره جدید - شماره 12 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 184 تا 203 )
کلیدواژه ها:اعتمادرضایت مشتریارزش ادراک شدهشخصیت برندوفاداری به برندهویت برند
-
2.
نویسنده مسئول : نیکبخت، امین ؛ نویسنده : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ بلندپرواز، محمدامین ؛ کاظمی، زهرا ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»تابستان 1402 - شماره 32 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 245 تا 274 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندرسانههای اجتماعیگرایش به خریدتاییدیههای مشهوررفتار مقلدانه مشتری و نگرش به فرد مشهور