زمستان 1391، دوره جدید - شماره 12 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
نویسنده : فیضی، کامران ؛ هداوند، مجتبی ؛
(24 صفحه - از 9 تا 32 )
کلیدواژه ها:تحلیل مسیرمزیت های رقابتیقدرت زنجیره تامینرقابت پذیری سازمانشرکت ایران خودرو.
-
نویسنده : خورشیدی، غلامحسین ؛ حسین زاده، علی ؛
(17 صفحه - از 33 تا 49 )
کلیدواژه ها:رفتار مصرف کنندهتبلیغات شفاهی (WOM)کیفیت درکشدهرفتارخرید سبزکالاهای سبز.
-
نویسنده : امیرشاهی، میر احمد ؛ یزدانی، حمید رضا ؛ خان محمدی، محبوبه ؛
(19 صفحه - از 50 تا 68 )
کلیدواژه ها:عملکرد برندارتباطات یکپارچه بازاریابیبرند مداریبازار مداریعملکرد ارتباطات بازاریابی
-
نویسنده : نعمتی، محمد علی ؛
(18 صفحه - از 69 تا 86 )
کلیدواژه ها:دولتپارک علم و فناوریدانشگاه و صنعتموسسات کوچک و متوسط دانش بنیان
-
نویسنده : صنایعی، علی ؛ پورمصطفی خشکرودی، مهدی ؛ قاضی فرد، امیرمهدی ؛ نصیرزاده، محمد علی ؛
(22 صفحه - از 87 تا 108 )
کلیدواژه ها:رضایتمندیبانکداری الکترونیکیقصد خرید مجددکیفیت خدمات الکترونیک
-
نویسنده : عزیزی، شهریار ؛ جمالی کاپک، شهرام ؛
(16 صفحه - از 109 تا 124 )
کلیدواژه ها:شخصیت برندوفاداری به برندحس تعلق به برندهمخوانی شخصیت برند و مشتری
-
نویسنده : ساجدی فر، علی اصغر ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛
(20 صفحه - از 125 تا 144 )
کلیدواژه ها:آنتروپی شانونشرکت کارگزاریکیفیت خدمات الکترونیک
-
نویسنده : شیرخدایی، میثم ؛ مدهوشی، مهرداد ؛ حاتمی، کیوان ؛
(21 صفحه - از 145 تا 165 )
کلیدواژه ها:رضایت شغلیمهارت های فروشعملکرد کارکنان فروشروش شناسی بارون و کنی
-
نویسنده : بابایی، محمدعلی ؛ شفائی، نازنین ؛
(18 صفحه - از 166 تا 183 )
کلیدواژه ها:عملکرد مالیفرصت های فناوری
-
نویسنده : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ خلیفه، مجتبی ؛ سمیع زاده، مهدی ؛
(20 صفحه - از 184 تا 203 )
کلیدواژه ها:اعتمادرضایت مشتریارزش ادراک شدهشخصیت برندوفاداری به برندهویت برند