-
1.
نویسنده : Kiany، Gholam Reza ؛ Ghafar Samar، Reza ؛ Jafari، Sakineh ؛
مجله:Teaching English Language»Summer and Autumn 2010, Volume 4 - Number 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 103 تا 123 )
کلیدواژه ها:ComplexityAccuracyfluencyLexical Densityplanning conditiontask structure
-
2.
نویسنده : Akbari، Ramin ؛ Dadvand، Babak ؛ Ghafar Samar، Reza ؛ Reza Kiany، Gholam ؛
مجله:Teaching English Language»Fall & Winter 2012, Volume 6 - Number 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 49 تا 77 )
کلیدواژه ها:Teacher Cognitionmixed-method research designpedagogical knowledge basestimulated recall interviews
-
3.
نویسنده : Ghafar Samar، Reza ؛ Amiri، Mansooreh ؛
مجله:Iranian Journal of Applied Linguistics»March 2008, Volume 11 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 69 تا 95 )
کلیدواژه ها:Oral proficiencyAggressionIranian EFL learnersIranian EFL learnersAggressionOral proficiency
-
4.
نویسنده : Harati Mokhtari، Parastoo ؛ Kiany، Gholam Reza ؛ نویسنده مسئول : Ghafar Samar، Reza ؛
مجله:English for Academic Purposes»Spring 2016, Volume 5 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 52 تا 69 )
کلیدواژه ها:collocationspsycholinguisticsformulaic languageholistic processinglinear mixed-effects modelling (LMM)
-
5.
نویسنده : Talebzadeh، Hossein ؛ Ghafar Samar، Reza ؛ Kiany، Gholamreza ؛
مجله:The International Journal of Humanities»Summer 2013, Volume 20 , Issue 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 1 تا 25 )
کلیدواژه ها:structureGenre AnalysisMacroMove and Step ModelsRA AbstractsMicro-structure
-
6.
نویسنده : Mousavi، Seyed Iman ؛ Ghafar Samar، Reza ؛
مجله:The International Journal of Humanities»Winter 2012، Volume 19 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 81 تا 96 )
کلیدواژه ها:intimacyPolitenessContrastive rhetoricCross Cultural CommunicationEmail Communication
-
7.
نویسنده : Ghafar Samar، Reza ؛ Kiany، Gholam Reza ؛ Akbari، Ramin ؛ Azimi، Hadi ؛
مجله:Teaching English Language»Fall & Winter 2011, Volume 5 - Number 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 31 تا 59 )
کلیدواژه ها:high school teachersinstitutional identityTeacher efficacyEnglish teachers
-
8.
نویسنده : Ahmadi، Abdolhossein ؛ Ghafar Samar، Reza ؛ Yazdanimoghaddam، Massood ؛
مجله:Iranian Journal of Applied Linguistics»September 2011, Volume 14 - Number 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 1 تا 30 )
کلیدواژه ها:Pragmaticsrequestconsciousness raising taskdictogloss taskrequestive downgradersInput and output basedtasksInstructed interlanguage pragmaticsEFLIranianEllisRose
-
9.
نویسنده : Ahmadi، Abdolhossein ؛ Ghafar Samar، Reza ؛
مجله:Teaching English Language»Fall & Winter 2014، Volume 8 - Number 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 91 تا 117 )
کلیدواژه ها:PragmaticsInputrequestconsciousness raising taskdictogloss taskoutput based tasksinterpersonal vs. linguistic intelligencesrequestive downgraders
-
10.
نویسنده : Ghafar Samar، Reza ؛ Ayoobiyan، Hakimeh ؛
مجله:Applied Language Studies»Autumn 2015, Volume 7 - Issue 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 61 تا 84 )
کلیدواژه ها:ELT classroomsFunctions of Code switchingStudent Code switching