-
1.
نویسنده : تیموری، هادی ؛ سامی، محسن ؛ حکمت پناه، مسعود ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1392 ، سال سوم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 127 تا 138 )
کلیدواژه ها:عوامل سازمانیفروشعوامل مديريتیخدمات نوين بانکیبانک، sales ، bank
-
2.
نویسنده : انصاری، آذرنوش ؛ کتابی، نصیر ؛ صابر، زینب ؛ تیموری، هادی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1394 ، سال پنجم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 211 تا 223 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریتمایل مشتری به تغییر برندتنوع طلبی مشتریاندرگیری در قصد خریدمشتریرضایتوفاداریمشتریان
-
3.
نویسنده : امیری عقدایی، سید فتح اله ؛ تیموری، هادی ؛ ترکان، زهرا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1396 - شماره 25 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 135 تا 152 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریتاثیر اجتماعیسهولت ادراکشدهاستراتژی بازیکاریکارایی ادراکشدهنگرش دربارة استفادهتمایل به استفاده
-
4.
نویسنده : حمیدی پور، شیوا ؛ شائمی، علی ؛ تیموری، هادی ؛ انصاری، آذرنوش ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1394 ، سال پنجم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 73 تا 86 )
کلیدواژه ها:یادگیری سازمانیبازاریابی کارآفرینانهآمیخته بازاریابی کارآفرینانهکارآفرینیکارکنانبازارشرکت گاز اصفهانابعاد آمیخته بازاریابی
-
5.
نویسنده : تیموری، هادی ؛ گودرزوند چگینی، مریم ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1396 - شماره 27 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 117 تا 144 )
کلیدواژه ها:عوامل فردیعوامل سازمانیبانکداری الکترونیکیوفاداری الکترونیکیتعهد الکترونیکی