-
1.
نویسنده : شجاعی، وجیهه السادات ؛ عبدالوند، ندا ؛ نویسنده مسئول : امیرشاهی، میر احمد ؛
مجله:مدیریت برند»زمستان 1398 - شماره 20 رتبه: ب/ISC (49 صفحه - از 1 تا 49 )
کلیدواژه ها:شبکههای اجتماعیآمیختگی مشتریآمیختگی مشتری با برندرانهـابـاهــا
-
2.
نویسنده مسئول : اسدالهی دهکردی، الهه ؛ نویسنده : حسن قلی پور یاسوری، طهمورث ؛ حاجی حیدری، نسترن ؛ امیرشاهی، میراحمد ؛
مجله:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»بهار 1398، دوره نهم - شماره 1 رتبه: ب/ISC (18 صفحه - از 1 تا 18 )
کلیدواژه ها:تحلیل تمقصد خرید مجدد آنلاینشبکه تمتجارت الکترونیک
-
3.
نویسنده مسئول : حقیقی، دکتر محمد ؛ نویسنده : اسفیدانی، دکتر محمدرحیم ؛ امیرشاهی، دکتر میر احمد ؛ سلیم، شیرین ؛
مجله:مدیریت برند»پاییز 1397 - شماره 15 رتبه: ب/ISC (50 صفحه - از 47 تا 96 )
کلیدواژه ها:صنعت ساختماننظریه داده بنیادبرند سازی شرکتمدل برند سازیبرنـدبرنــدشــرکتهـاشـرکتبـاهــابــابـه