زمستان 1398 - شماره 20 رتبه ب (وزارت علوم)
-
نویسنده : شجاعی، وجیهه السادات ؛ عبدالوند، ندا ؛ نویسنده مسئول : امیرشاهی، میر احمد ؛
(49 صفحه - از 1 تا 49 )
کلیدواژه ها:شبکههای اجتماعیآمیختگی مشتریآمیختگی مشتری با برندرانهـابـاهــا
-
نویسنده : صادقیان، مونا ؛ منصوریان، یزدان ؛ خون سیاوش، محسن ؛ نویسنده مسئول : حیدرزاده، کامبیز ؛
(44 صفحه - از 50 تا 93 )
کلیدواژه ها:بازدیدمجدد از مراکزخرید چندمنظورهارزش خرید لذت گرایانهارزش خرید سودمندگرایانهمحیط مرکزخریدادراکمراکـز خریـد چنـدمنظورهمراکــز خریــد چنــدمنظورهخریــدخریـدمرکـز خریـدبازدیـد مجـدد
-
نویسنده مسئول : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛
(25 صفحه - از 94 تا 118 )
کلیدواژه ها:تصویر برندهویت برندهمراه اولاستراتژی برندنقشه مفهومی برندبرنــدبرنـدهـابـااســتهــاکـهبــا
-
نویسنده مسئول : موسوی، سید نجم الدین ؛ نویسنده : شریعت نژاد، علی ؛ موسوی، سیده نسیم ؛
(34 صفحه - از 119 تا 152 )
کلیدواژه ها:رهبریتفکر راهبردیمهارت حل مسئلهبرند رهبریسرمایه رهبریهـابــرهــابـا
-
نویسنده مسئول : نوروزی، حسین ؛ نویسنده : بیگی، رویا ؛
(41 صفحه - از 153 تا 193 )
کلیدواژه ها:خود پندارهوفاداری به برندعشق به برندهواداری از برندآمیختگی با برندبرنـدبرنــدبـابــابـهشــبکه هــای اجتمــاعیهـا
-
نویسنده مسئول : قربانی، علی ؛ نویسنده : فخرالدین، فربد ؛
(38 صفحه - از 194 تا 231 )
کلیدواژه ها:برندرسانههای اجتماعیارتباطات کلامی الکترونیکیتحلیل مضمون کاربردیهــاهـاارتباطــات کلامــی