موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 24 |
اقتصاد 1 |
حوزه سلامت 1 |
حسابداری 1 |
هنر و معماری 1 |
علوم اجتماعی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 29 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 16 |
ب 3 |
علمی-ترویجی 2 |
ج 1 |
-
1.
چرا مصرف کنندگان به جوامع مجازی برند نمی پیوندند؟
نویسنده : گودرزی، آزاده ؛ امیر شاهی، میراحمد ؛ آزاد، ناصر ؛ مشبکی اصفهانی، اصغر ؛
مجله : علوم مدیریت ایران » پاییز 1399 - شماره 59 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 35 تا 61 )
کلیدواژه ها: تحلیل مضمون جوامع مجازی برند بازاریابی رابطه آمیختگی مصرف کننده
-
2.
طراحی مدل آمیختگی مشتری با برند در شبکههای اجتماعی با تاکید بر پیشرانها و نتایج با استفاده از روش فراترکیب
نویسنده : شجاعی، وجیهه السادات ؛ عبدالوند، ندا ؛ نویسنده مسئول : امیرشاهی، میر احمد ؛
مجله : مدیریت برند » زمستان 1398 - شماره 20 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (49 صفحه - از 1 تا 49 )
کلیدواژه ها: شبکههای اجتماعی آمیختگی مشتری آمیختگی مشتری با برند
-
3.
تدوین مدل قصد خرید مجدد آنلاین در بازار ایران
نویسنده مسئول : اسدالهی دهکردی، الهه ؛ نویسنده : حسن قلی پور یاسوری، طهمورث ؛ حاجی حیدری، نسترن ؛ امیرشاهی، میراحمد ؛
مجله : پژوهش های مدیریت منابع سازمانی » بهار 1398، دوره نهم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 1 تا 18 )
کلیدواژه ها: تجارت الکترونیک تحلیل تم قصد خرید مجدد آنلاین شبکه تم
-
4.
برندسازی شرکتی با استفاده از رویکرد نظریه داده بنیاد (مورد مطالعه : شرکت های صنعت ساختمان)
نویسنده مسئول : حقیقی، دکتر محمد ؛ نویسنده : اسفیدانی، دکتر محمدرحیم ؛ امیرشاهی، دکتر میر احمد ؛ سلیم، شیرین ؛
مجله : مدیریت برند » پاییز 1397 - شماره 15 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (50 صفحه - از 47 تا 96 )
کلیدواژه ها: صنعت ساختمان نظریه داده بنیاد برند سازی شرکت مدل برند سازی
-
5.
شناخت دلایل بازطراحی لوگو در طول عمر برند
نویسنده : الیاسی، الهام ؛ افشار مهاجر، کامران ؛ شفیعی، زاهد ؛ امیرشاهی، میراحمد ؛
مجله : هنرهای زیبا - هنرهای تجسمی » پاییز 1397 - شماره 75 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 41 تا 52 )
کلیدواژه ها: برند هویت برند لوگو دلایل بازطراحی لوگو بازطراحی لوگو بازسازی برند
-
6.
بررسی ارتباط ارزشی و سودمندی داراییهای نامشهود در پیشبینی سود و جریان وجه نقد آتی
نویسنده : عارف منش، زهره ؛ رحمانی، علی ؛ حجازی، رضوان ؛ امیرشاهی، میراحمد ؛
مجله : دانش حسابداری مالی » بهار 1395، دوره سوم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها: اقتصاد دانشمحور داراییهای نامشهود ارتباط ارزشی و سود مندی
-
7.
الگوسازی فعالیتهای بازاریابی موثر بر ارزش برند با استفاده از نظریه مفهومسازی بنیادی
نویسنده : امیرشاهی، میراحمد ؛ منتی، حسین ؛
مجله : چشم انداز مدیریت بازرگانی » زمستان 1394 - شماره 57 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 97 تا 115 )
کلیدواژه ها: ارزش برند فعالیتهای بازاریابی مفهومسازی بنیادی
-
8.
آزمون عشق به برند در میان اعضای شبکههای اجتماعی در ایران بر اساس مدل آلبرت و همکاران
نویسنده : امیرشاهی، میر احمد ؛ یزدانی، حمید رضا ؛ محمدیان، محمود ؛ تقوی فرد، نسیم ؛
مجله : مدیریت برند » تابستان 1393 - شماره 2 ISC (22 صفحه - از 11 تا 32 )
-
9.
تاثیر مزایای رابطهای بر تشویق مشتریان برای مشارکت ارتباط توصیهای (موردمطالعه: مشتریان بانک ملت)
نویسنده : امیرشاهی، میراحمد ؛ براری، مجتبی ؛ الهیاری، اشکان ؛ حکیمی، هاجر ؛
مجله : چشم انداز مدیریت بازرگانی » بهار 1393 - شماره 50 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 121 تا 139 )
کلیدواژه ها: مزایای رابطه ای ارتباط توصیه ای مزایای اطمینان مزایای اجتماعی مزایای رفتار ویژه
-
10.
بررسی تاثیر ابزارهای بازاریابی سبز بر رفتار مصرفکنندگان عضو شبکههای اجتماعی در ایران
نویسنده : امیرشاهی، میر احمد ؛ یزدانی، حمید رضا ؛ عالی پور، الهه ؛
مجله : تحقیقات بازاریابی نوین » زمستان 1392 ، سال سوم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 41 تا 58 )
کلیدواژه ها: بازاريابی سبز ابزارهای بازاريابی سبز رفتار مصرفکننده سبز تبليغ محيط زيستی برچسب محيط زيستی برند محيط زيستی بخشبندی مصرفکننده سبز