-
1.
نویسنده : قاسمی، بهروز ؛ جمشیدی آوانکی، مینا ؛ هژبریان، سارا ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»زمستان 1392 - شماره 20 (14 صفحه - از 59 تا 72 )
کلیدواژه ها:رضایت اجتماعیبازارگراییخردهفروشانتامینکنندگانرضایت اقتصادی
-
2.
نویسنده : قاسمی، بهروز ؛ چتری، حمید رضا ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»بهار 1388، سال اول - شماره 1 (19 صفحه - از 147 تا 165 )
کلیدواژه ها:صنعت نفتاستراتژیتهدیدمدیریت استراتژیکفرصتمحیط خرد
-
3.
نویسنده : قاسمی، بهروز ؛ کاتب، مهدی ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»زمستان 1391 - شماره 16 (17 صفحه - از 165 تا 181 )
کلیدواژه ها:صادرات فرشبنگاههای کوچک و متوسط (SME's)کارآمدی بنگاه
-
4.
نویسنده : قاسمی، بهروز ؛ جوانمرد قصاب، مهدی ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»تابستان 1389، سال دوم - شماره 6 (24 صفحه - از 52 تا 75 )
کلیدواژه ها:کیفیت ادراکی ١ارزش ادراکی هزینه ٢منحـصر بـه فـرد بـودن ٣ و تمایـل جهت پرداخت هزینه اضافی ٤ و تمایلات رفتاری مشتریان ٥ارزش نام تجاری مبتنی بر مشتری 6 گرایی
-
5.
نویسنده : قریب گرکانی، سمیرا ؛ سرمد سعیدی، سهیل ؛ نویسنده مسئول : قاسمی، بهروز ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»تابستان 1399 - شماره 46 رتبه B (دانشگاه آزاد (17 صفحه - از 23 تا 39 )
کلیدواژه ها:متمایزسازیسازمان های پست مدرنیتهخودانگاره مصرف کنندگان
-
6.
نویسنده : قاسمی، بهروز ؛ مظفرآبادی، احمد ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»پاییز 1391 - شماره 15 (21 صفحه - از 181 تا 201 )
کلیدواژه ها:آگاهی از برندارزش ویژه برندارزش ویژه برند شرکتی