-
1.
نویسنده : یعقوبی، نور محمد ؛ ابراهیم پور، حبیب ؛ نعمتی، ولی ؛
مجله:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»زمستان 1394 - شماره 15 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 8 تا 23 )
کلیدواژه ها:نوآوریرضایتنارضایتیمشتریاردبیلمشتریانخدماتگردشگریشکایترضایت مشتری
-
2.
نویسنده : ابراهیم پور، حبیب ؛ روشن دل اربطانی، طاهر ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1390، دوره سوم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 1 تا 22 )
کلیدواژه ها:گردشگریرضایتمدل تحلیل شکافعوامل سازمانی و محیطی
-
3.
نویسنده : ابراهیم پور، حبیب ؛ سید نقوی، میرعلی ؛ یعقوبی، نور محمد ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1389 - شماره 14 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 69 تا 92 )
کلیدواژه ها:عوامل سازمانیعوامل محیطیگردشگریرضایتوفاداری