-
1.
نویسنده : اورتس، مارت ؛ جی. هارتمن، بنجامین ؛ مترجم : افقهی، اسماعیل ؛
مجله:نقد کتاب اطلاع رسانی و ارتباطات»پاییز 1396 - شماره 15 (16 صفحه - از 197 تا 212 )
کلیدواژه ها:مصرفمعنای برندبرندهای رسانهفرهنگ مصرف کنندهفرهنگ برندارزش آفرینی مشترکنمادگرایی برندروش های کاربرهـابرنـدفرهنگبـاکـه
-
2.
نویسنده : افقهی، اسماعیل ؛
مجله:نقد کتاب اطلاع رسانی و ارتباطات»تابستان 1394 - شماره 6 (14 صفحه - از 107 تا 120 )
کلیدواژه ها:تاریخ رسانهتوسعه رسانهنظریه رسانه ای PET
-
3.
نویسنده : افقهی، اسماعیل ؛
مجله:نقد کتاب اطلاع رسانی و ارتباطات»زمستان 1395 - شماره 12 (8 صفحه - از 81 تا 88 )
کلیدواژه ها:مدیریت رسانهنظریه های رسانهمفهوم انسان وارگی رسانه
-
4.
نویسنده : افقهی، اسماعیل ؛ توکل، مریم ؛
مجله:نقد کتاب اطلاع رسانی و ارتباطات»تابستان 1395 - شماره 10 (10 صفحه - از 113 تا 122 )
کلیدواژه ها:استراتژی رقابتیمدیریت رسانهسازمان رسانه ایبرند رسانه ای
-
5.
نویسنده : افقهی، اسماعیل ؛
مجله:نقد کتاب اطلاع رسانی و ارتباطات»بهار 1394- شماره 5 (9 صفحه - از 93 تا 101 )
کلیدواژه ها:رسانه جمعیصداوسیماجریان سازی خبریانحصار خبریجریان سـازیرسـانهجریانسازیرسانهای
-
6.
مصاحبه کننده : افقهی، اسماعیل ؛
مجله:نقد کتاب اطلاع رسانی و ارتباطات»پاییز 1396 - شماره 15 (10 صفحه - از 131 تا 140 )