-
1.
نویسنده : زهره وند، علی اکبر ؛ احمدی، سیروس ؛ نویسنده مسئول : سلیمانی، مجید ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»تابستان 1399، سال پانزدهم - شماره 47 رتبه B (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 69 تا 86 )
کلیدواژه ها:ارزش ادراک شدهبازاریابی حسیوابستگی به مکانوفاداری نگرشی و رفتاری
-
2.
نویسنده : موسوی، سید نجمالدین ؛ فعلی، راضیه ؛ بوعذار، محمد ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»پاییز 1398 - شماره 43 رتبه B (دانشگاه آزاد (29 صفحه - از 282 تا 310 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتوفاداری مشتریبازاریابی رابطه ایارزش ادراک شدهتصویر برند
-
3.
نویسنده : امیدی، علی ؛ محمودی، ادریس ؛ نویسنده مسئول : میرابی، وحیدرضا ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»بهار 1399 - شماره 45 رتبه B (دانشگاه آزاد (32 صفحه - از 21 تا 52 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریبانکداری الکترونیکوفاداریارزش ادراک شدهاطمینان ادراک شدهکیفیت عملکردی ادراک شده
-
4.
نویسنده : خادمی، ابراهیم ؛ نویسنده مسئول : میرزایی، وحید ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»پاییز 1400 - شماره 51 رتبه B (دانشگاه آزاد (23 صفحه - از 382 تا 404 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریارزش ادراک شدهبازاریابی دهان به دهان
-
5.
نویسنده مسئول : احمدی الوار، زهرا ؛ نویسنده : پوراشرف، یاسان اله ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»پاییز 1396 - شماره 30 رتبه B (دانشگاه آزاد (10 صفحه - از 31 تا 40 )
کلیدواژه ها:ارزشارزش ادراک شدهعملکرد مشتری