کلیدواژه عملکرد مشتری / (7 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
تأثیر فرهنگ سازمانی بر عملکرد مشتری با تأکید بر نقش هوش تجاری (مورد مطالعه: کارکنان و مشتریان صنعت بیمه)
نویسنده مسئول : زارعی، عظیم اله ؛ نویسنده : احمدی الوار، زهرا ؛
مجله : پژوهشنامه بیمه » زمستان 1400 - شماره 144 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 47 تا 74 )
کلیدواژه ها: فرهنگ سازمانی هوش تجاری عملکرد مشتری
-
2.
تاثیر مهارتهای ارائه خدمات بر عملکرد دانشجویان دانشگاه ایلام
نویسنده : زرینی، مریم ؛ خدادادی، باران ؛ طولابی، زینب ؛ پوراشرف، یاسان الله ؛
همایش : مدیریت و صنعت » دوره 1؛ 1400/06/12 - 1400/06/12 (13 صفحه - از 985 تا 997 )
کلیدواژه ها: خدمات دانشگاه مهارت های ارائه خدمات به مشتریان عملکردمشتری
-
3.
بررسی تاثیر بیماری کرونا (کووید-19) بر عملکرد کسب و کار (مورد مطالعه: کسب و کارهای کوچک و متوسط استان اردبیل)
نویسنده مسئول : صائب نیا، سمیه ؛ نویسنده : کریمی، فرشته ؛
مجله : چشم انداز حسابداری و مدیریت » بهار 1399، دوره سوم - شماره 24 (11 صفحه - از 83 تا 93 )
کلیدواژه ها: عملکرد بازار عملکرد مالی بیماری کرونا (کووید-19) کسب و کارهای کوچک و متوسط استان اردبیل عملکرد مشتری
-
4.
نقش حسابداری مدیریت استراتژیک در عملکرد سازمانی ( مطالعه موردی : هتل های 5 ستاره شهر تهران)
نویسنده : گرد، عزیز ؛ یعقوبی، آیت اله ؛ صالحی، علی اصغر ؛
مجله : دستاوردهای نوین در مطالعات علوم انسانی » شهریور 1397، سال اول - شماره 4 (22 صفحه - از 113 تا 134 )
کلیدواژه ها: حسابداری مدیریت استراتژیک عملکرد مالی عملکرد مشتری جهت گیری بازار حسابداری مشتری حسابداری رقابتی
-
5.
بررسی ارتباط بین فرهنگ فروش با ارزش ادراکشده و عملکرد مشتری (مطالعۀ موردی: کارکنان و مشتریان بانکها و مؤسسههای مالی شهرستان پلدختر)
نویسنده : احمدی الوار، زهرا ؛ پوراشرف، یاسان اله ؛ طولابی، زینب ؛
مجله : مدیریت بازرگانی » زمستان 1396 - دوره نهم ، شماره 4 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 689 تا 716 )
کلیدواژه ها: فرهنگ ارزش ارزش ادراکشده عملکرد مشتری فرهنگ فروش
-
6.
بررسی ارتباط بین ارزش ادراک شده مشتری با عملکرد مشتری
نویسنده مسئول : احمدی الوار، زهرا ؛ نویسنده : پوراشرف، یاسان اله ؛
مجله : مدیریت توسعه و تحول » پاییز 1396 - شماره 30 رتبه B (دانشگاه آزاد (10 صفحه - از 31 تا 40 )
کلیدواژه ها: ارزش ارزش ادراک شده عملکرد مشتری
-
7.
تأثیر عملکرد مشتری بر رابطه بین عملکرد مالی و بازاریابی کارآفرینانه
نویسنده : منگلی، نسرین ؛ رضائی، روح اله ؛ صفا، لیلا ؛
مجله : کاوش های مدیریت بازرگانی » بهار و تابستان 1396 - شماره 17 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 99 تا 123 )
کلیدواژه ها: عملکرد مالی بازاریابی کارآفرینانه عملکرد مشتری کسب و کارهای گلخانهای