-
1.
نویسنده مسئول : مشایخی، مریم ؛ نویسنده : فرقانی، محمدحسین ؛
مجله:مدیریت تبلیغات و فروش»بهار 1400 - شماره 5 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 28 تا 51 )
کلیدواژه ها:نوهراسی غذاییاحساس و شناختازدحام انسانیخرید آنی
-
2.
نویسنده مسئول : شیرخدایی، میثم ؛ نویسنده : خلیلی پالندی، فرشته ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1399 - شماره 38 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 41 تا 56 )
کلیدواژه ها:مزاجخرید آنیمزاج گرممزاج سرد. زنان
-
3.
نویسنده : کاظمی، رضا ؛ ایمان خان، نیلوفر ؛ نویسنده مسئول : فتاحی، مجید ؛
مجله:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی دوم 1399، سال دوازدهم - شماره 24 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 157 تا 179 )
کلیدواژه ها:نظریه داده بنیادبازاریابی حسیخرید آنی
-
4.
نویسنده : منصوری، حسین ؛ صادقی بروجردی، سعید ؛ صادقی، میثم ؛ نویسنده مسئول : غلامی، مسلم ؛
مجله:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»تابستان 1399 - شماره 28 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 65 تا 78 )
کلیدواژه ها:قصد خریدخرید آنیتبلیغات اینستاگرامیپاسخ های رفتاری
-
5.
نویسنده : آتشی، مهراد ؛ فراهانی، ابوالفضل ؛ امیرتاش، علی محمد ؛ صفانیا، علی محمد ؛ نویسنده مسئول : نیک بخش، رضا ؛
مجله:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»تابستان 1400 - شماره 33 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 59 تا 75 )
کلیدواژه ها:عشق به برندخرید آنیتمایل به مصرف لذتگرایانهعجین شدن با مدمشتریان ورزشی.
-
6.
نویسنده : بهمنی تبریزی، حسین ؛ نجات، سهیل ؛ شیرخدایی، میثم ؛
مجله:مدیریت برند»زمستان 1396 - شماره 12 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 13 تا 38 )
کلیدواژه ها:خرید آنیعشق برندتبلیغات توصیهایوفاداری برندف تجریه نوستالژیک برندبرنـدبـهعشـقعشقمصرفهـا
-
7.
مدلسازی معادلات ساختاری رابطه ذهن آگاهی و رفتار خرید آنی: نقش واسطهای راهبردهای تنظیم شناختی هیجان
نویسنده : امین زاده، مینو سادات ؛ نویسنده مسئول : باقری، فریبرز ؛
مجله:پژوهش های روان شناسی اجتماعی»تابستان 1400، دوره یازدهم - شماره 42 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 111 تا 128 )
کلیدواژه ها:تنظیم هیجانذهن آگاهیخرید آنی
-
8.
نویسنده : نوبهاری، سینا ؛ نیکی اسفهلان، حکیمه ؛ محمود زاده، مرتضی ؛ نویسنده مسئول : بافنده زنده، علیرضا ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر1401 - شماره 113 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 109 تا 126 )
کلیدواژه ها:خریدفراترکیبخرید آنیعوامل بحرانی خرید آنیصنعت خردهفروشی