-
1.
نویسنده : جهانشاهی، پیمان ؛ شهرابی، بهزاد ؛ نویسنده مسئول : رحیم پور، امیر ؛
مجله:جامعه، فرهنگ و رسانه»زمستان 1401 - شماره 45 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 45 تا 70 )
کلیدواژه ها:رویکرد نتنوگرافیرسانه اجتماعی اینستاگراماینفلوئنسر مارکتینگاینفلوئنسراینستاگراماینفلوئنسرهاکاربرانبازاریابیمخاطبانتبلیغاتنتنوگرافی
-
2.
نویسنده : محمدی، علی ؛ علیمحمدلو، مسلم ؛ عباسی، عباس ؛ نویسنده مسئول : سیدعلیخانی، امیر ؛
مجله:توسعه کارآفرینی»تابستان 1401 - شماره 56 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 322 تا 340 )
کلیدواژه ها:افزایش درآمدمدلسازی عاملبنیاناستارتآپ ناببازاریابی از طریق اینفلوئنسرهااستارتآپ
-
3.
ارائه الگوی بازاریابی از طریق افراد تاثیرگذار درخرید و مصرف محصولات داخلی با رویکرد نظریه داده بنیاد
نویسنده : شاه بابایی، علی ؛ اخوان فر، امیر ؛ فتاحی، مجید ؛ نویسنده مسئول : سعیدی، پرویز ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1401، دوره نهم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 113 تا 133 )
کلیدواژه ها:رسانه اجتماعیبازاریابی دیجیتالبازاریابی تاثیرگذارتاثیرگذاررسانه اجتماعیمحصول داخلیپژوهشمدیرتأثیرمصاحبهمصرفکنندگان
-
4.
نویسنده : شجاع، زهره ؛ کشتی دار، محمد ؛ فهیم، حسن ؛ نویسنده مسئول : پیمانی زاد، حسین ؛
مجله:مدیریت ورزشی»بهار 1401 - شماره 56 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 173 تا 193 )
کلیدواژه ها:رسانههای اجتماعیبازاریابی ورزشینظریه داده بنیاداینفلوئنسرهای ورزشیبازاریابی اینفلوئنسرها
-
5.
نویسنده : مرجانی، محدثه ؛ نویسنده مسئول : فهیمی فر، اصغر ؛
مجله:رسانه های دیداری و شنیداری»پاییز 1401 - شماره 43 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 5 تا 33 )
کلیدواژه ها:بازنمایینشانهشناسیعکاسیراجر اسکروتنزیباییشناسی تحلیلیمک آیور لوپس
-
6.
نویسنده مسئول : حسین پور، مهدی ؛ نویسنده : محمدیفر، یوسف ؛ خدایی، عطیه ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1401، دوره جدید - شماره 49 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 13 تا 36 )
کلیدواژه ها:رسانههای اجتماعیرویکرد فراترکیببازاریابی دیجیتالافراد تاثیرگذاربازاریابی از طریق افراد تاثیرگذاربازاریابیاطلاعاتپژوهشکسب و کارها
-
7.
نویسنده مسئول : موقر، مرتضی ؛ نویسنده : کاظمی سراسکانرود، زهرا ؛
مجله:مطالعات رسانه های نوین»بهار 1402- شماره 33 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 366 تا 390 )
کلیدواژه ها:ارزشآفرینیتحلیل مضمونکسب و کارهابازاریابی از طریق افراد تاثیرگذار