-
1.
نویسنده : Osanloo، Neda ؛ Kolahi، Sholeh ؛
مجله:English Language Pedagogy and Practice»Fall & Winter 2016 - Number.19 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (20 صفحه - از 84 تا 103 )
کلیدواژه ها:Writing AbilityProductProcessSecond Language LearningBased Instructiondirect feedbackindirect feedbackEFLPET
-
2.
نویسنده : Eivazi، Tayyebeh ؛ Khoshnevis، Iraj ؛
مجله:English Language Pedagogy and Practice»Fall & Winter 2016 - Number.19 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (16 صفحه - از 21 تا 36 )
کلیدواژه ها:WritingAccuracycohesionself-purificationstrategy instructionregulated strategyEFLIranianSRSIslamic Azad UniversityWriting Ability
-
3.
نویسنده : Lavasani، Morvarid ؛ Birjandi، Parviz ؛
مجله:Iranian Journal of Applied Linguistics»March 2015, Volume 18 - Number 1 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (32 صفحه - از 95 تا 126 )
کلیدواژه ها:MaterializationCollaborative verbalizationListening performance: Concept formationSTIEMSystemic Theoretical InstructionListening ConceptConcept
-
4.
نویسنده : Hadidi، Nasrin ؛ Soltani، Kimiya ؛ Seifoori، Zohreh ؛
مجله:آموزش و ارزشیابی»پاییز 1394 - شماره 31 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (22 صفحه - از 103 تا 124 )
کلیدواژه ها:EFL learnersImpulsivityMetacognitive Awarenessreading strategy usereflectivityEFLIranianفارسی
-
5.
مجله:روانشناسی تربیتی»تابستان 1391 - شماره 24 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (8 صفحه - از 170 تا 177 )
کلیدواژه ها:MoSchool StudentsAssistant ProfessorUniversity
-
6.
The Effect of Explicit and Implicit Instruction through Plays on EFL Learners’ Speech Act Production
نویسنده : Khatib، Mohammad ؛ Baqerzadeh Hosseini، Mohammad ؛
مجله:Iranian Journal of Applied Linguistics»September 2015, Volume 18 - Number 2 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (32 صفحه - از 109 تا 140 )
کلیدواژه ها:playrequestWDCTrefusalApologyExplicitImplicitEFLEPTaguchi
-
7.
مجله:فرهنگ مشاوره و روان درمانی»بهار 1390 - شماره 5 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (7 صفحه - از 148 تا 154 )
کلیدواژه ها:IsfahanEntrepreneur University
-
8.
نویسنده : Jafarigohar، Manoochehr ؛ Jalali، Mehri ؛
مجله:Iranian Journal of Applied Linguistics»March 2014, Volume 17 - Number 1 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (26 صفحه - از 93 تا 118 )
کلیدواژه ها:consciousness-raisingFocus on FormInput processingIntakeprocessing instructionTextual input enhancementPIEFLTEEnglish
-
9.
نویسنده : Rahimi، M ؛ Katal، M ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Summer 2013, Volume 5 - Number 2 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (22 صفحه - از 69 تا 90 )
کلیدواژه ها:StrategiesListeningmetacognitionspeakinginstructionEFLMetacognitiveTeaching
-
10.
نویسنده : Sahragard، Rahman ؛ Ahmadi، Alireza ؛ Babaie Shalmani، Hamed ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Summer 2016, Volume 35 - Number 2 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (38 صفحه - از 123 تا 160 )
کلیدواژه ها:anthropomorphismcognitive loadmodality effectpedagogical agentsredundancy effectOnEnhanced Language LearningEnglishEFLIdiomsTarget Groups