پاییز 1394 - شماره 31 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
تعیین اثربخشی آموزش مهارت های معنوی بر سلامت عمومی و اضطراب دانش آموزان دختر دوره متوسطه شهر تبریز
نویسنده : برومندزاده، نیلوفر ؛ کریمی ثانی، پرویز ؛
(16 صفحه - از 9 تا 24 )
کلیدواژه ها: اضطراب سلامت عمومی مهارتهای معنوی
-
تأثیر روش ذهن آگاهی بر اضطراب امتحانی دانش آموزان دختر راهنمایی شهرستان ساوه
نویسنده : ستاری، یوسف ؛ کفاش زاده، مریم ؛
(12 صفحه - از 25 تا 36 )
کلیدواژه ها: اضطراب اضطراب امتحان اضطراب شناختی روش ذهن آگاهی اضطراب هیجانی. ذهن آگاهی درمانی
-
رابطه تنیدگی تحصیلی و کمک طلبی آموزشی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
نویسنده : آرامفر، رسول ؛ زینالی، علی ؛
(12 صفحه - از 37 تا 48 )
کلیدواژه ها: پیشرفت تحصیلی تنیدگی تحصیلی کمکطلبی آموزشی کمکطلبی آموزشی دانشآموزان پیشرفت تحصیلی دانشآموزان
-
اثربخشی فعالیت های منظم جسمانی بر فرسودگی تحصیلی دانش آموزان پسر مقطع متوسطه مدارس شبانه روزی
نویسنده : بیانی، علی اصغر ؛ ایری، بهرام ؛
(14 صفحه - از 49 تا 62 )
کلیدواژه ها: مقطع متوسطه فرسودگی تحصیلی فعالیتهای جسمانی دانشآموزان شبانهروزی فرسودگی مدرسه دانشآموزان
-
طراحی و اعتباربخشی مقیاس راهبردهای آموزشی معلمان
نویسنده : عظیم پور، احسان ؛ مصر آبادی، جواد ؛ یارمحمدزاده، پیمان ؛
(14 صفحه - از 63 تا 76 )
کلیدواژه ها: طراحی تحلیل عاملی اکتشافی اعتبار بخشی راهبردهای آموزشی معلمان معلمان راهبردهای آموزشی راهبرد دانشآموز
-
تدوین و اعتباریابی مدل تدریس اثربخش برای اساتید دانشگاه تبریز
نویسنده : محمدی خانقاهی، محمد ؛ حسین زاده، امید علی ؛
(16 صفحه - از 77 تا 92 )
کلیدواژه ها: مدل تدریس تدریس اثربخش دانش دانشگاه تبریز دانشجویان اساتید آموزش اساتید دانشگاه تبریز
-
اثربخشی آموزش خودتنظیمی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر هنرستانی تبریز
نویسنده : پورمحمد، ژیلا ؛ اسماعیل پور، خلیل ؛
(10 صفحه - از 93 تا 102 )
کلیدواژه ها: پیشرفت تحصیلی راهبردهای یادگیری داﻧﺶآﻣﻮزان آموزش خودتنظیمی خودتنظیمی آموزش دانشآموزان راهبردهای یادگیری خودتنظیمی
-
Iranian EFL Learners Reflectivity / Impulsivity Styles and their Metacognitive Awareness of Reading Strategy Use across Gender
نویسنده : Hadidi، Nasrin ؛ Soltani، Kimiya ؛ Seifoori، Zohreh ؛
(22 صفحه - از 103 تا 124 )
کلیدواژه ها: EFL learners Impulsivity Metacognitive Awareness reading strategy use reflectivity EFL Iranian فارسی