کلیدواژه Consciousness Raising / (9 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
تأثیر روش آموزش کاربردشناسی تشریحی وتلویحی بر درک کنشهای گفتاری معذرتخواهی و امتناع در بین دانشجویان زبان انگلیسی سطح متوسط
نویسنده مسئول : درخشان، علی ؛ نویسنده : شکی، فرزانه ؛
مجله : زبان پژوهی » تابستان 1399 - شماره 35 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 151 تا 175 )
کلیدواژه ها: کاربردشناسی امتناع آموزش تلویحی آموزش تشریحی معذرتخواهی
-
2.
The Effect of Metapragmatic Awareness, Interactive Translation, and Discussion through Video-Enhanced Input on EFL Learners’ Comprehension of Implicature
نویسنده : Derakhshan، Ali ؛ Eslami، Zohreh. R ؛
مجله : Applied Research on English Language » January 2020، Volume 9 - Number 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 637 تا 664 )
کلیدواژه ها: Consciousness Raising discussion Implicatures Interactive Translation Metapragmatic.
-
3.
Process of EFL Learners’ Politeness Markers Development: A Sociocultural Perspective
نویسنده : Mohammad Hosseinpur، Rasoul ؛ Bagheri Nevisi، Reza ؛
مجله : Journal of Modern Research in English Language Studies » Spring 2017, Volume 4 - Number 2 ISC (17 صفحه - از 109 تا 125 )
کلیدواژه ها: consciousness-raising Microgenetic development Pragmatics politeness markers
-
4.
The Effects of Processing Instruction, Consciousness-Raising Tasks, and Textual Input Enhancement on Intake and Acquisition of the English Causative Structures
نویسنده : Jafarigohar، Manoochehr ؛ Jalali، Mehri ؛
مجله : Iranian Journal of Applied Linguistics » March 2014, Volume 17 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 93 تا 118 )
کلیدواژه ها: consciousness-raising Focus on Form Input processing Intake processing instruction Textual input enhancement PI EFL TE English
-
5.
An Investigation of Spoken Output and Intervention Types among Iranian EFL Learners
نویسنده : Baleghizadeh، Sasan ؛ Saharkhiz، Arash ؛
مجله : Journal of English Language Teaching and Learning » Autumn & Winter 2013 - Number 12 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 17 تا 41 )
کلیدواژه ها: Consciousness consciousness-raising processing instruction raising Input enhancement traditional exercise traditional exercise-based intervention based intervention. PI TBI
-
6.
تدوین پروتکل درمانی بر اساس ذهن آگاهی مبتنی بر فعال سازی طرح واره های معنوی - اسلامی و مقایسه ی اثربخشی آن با درمان پردازشی - تجربه ای - هیجان مدار بر کاهش اضطراب اجتماعی دانشجویان
نویسنده : اکبری، حبیب الله ؛ شفیع آبادی، عبدالله ؛ کرمی، ابوالفضل ؛ دلاور، علی ؛
مجله : فرهنگ مشاوره و روان درمانی » تابستان 1392 - شماره 14 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 1 تا 22 )
کلیدواژه ها: اسلامی اضطراب اجتماعی ذهن آگاهی هیجان مدار تجربه ای طرحواره های معنوی درمان پردازشی
-
7.
Consciousness-raising versus explicit grammar teaching and their impact on Iranian EFL learners’ lexical inferencing
نویسنده : Rashtchi، Mojgan ؛ Jalili، Saiideh ؛
مجله : Teaching English Language » Winter and Spring 2011, Volume 5 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 45 تا 71 )
کلیدواژه ها: Retention consciousness-raising lexical inferencing explicit teaching lexical inferencing success retrospective data sentence-level grammar
-
8.
The Effect of Explicit Consciousness-Raising of Autonomous Learning Activities on Iranian EFL Students’ Achievement Test Scores
نویسنده : Maghami، Majid ؛ Ahmadi، Alireza ؛ نویسنده مسئول : Mehrpour، Saeed ؛
مجله : English for Academic Purposes » Autumn 2018, Volume 7 - Number 2 ISC (16 صفحه - از 62 تا 77 )
کلیدواژه ها: Consciousness Raising EFL learners treatment Autonomous Learning Activities achievement test
-
9.
The Structural Syllabus and Grammar Teaching: implications for the EFL Classroom
نویسنده : Baleghizadeh، Sasan ؛
مجله : The International Journal of Humanities » Winter 2004, Volume 11 - Number 1 ISC (12 صفحه - از 11 تا 22 )
کلیدواژه ها: Structural Syllabus Teaching English as a Foreign Language Consciousness Raising EFL Second Ellis ESL Lesson EFL Classroom Review