-
1.
نویسنده مسئول : عزیزی، شهریار ؛ نویسنده : آداک، شبنم ؛ عیوضی نژاد، سلمان ؛
مجله:مدیریت تولید و عملیات»بهار 1400 - شماره 24 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 57 تا 76 )
کلیدواژه ها:شکست خدماتبازیابی خدماتراهبرد بازیابیارتباط با مشتریرفتار پس از خرید مشتریبازیابیمشتریراهبرد بازیابیرضایت مشتریمشتریانبازیـابی
-
2.
نویسنده مسئول : رجبیپور میبدی، علیرضا ؛ نویسنده : جوانمردی، پریسا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1401 - شماره 44 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 177 تا 196 )
کلیدواژه ها:راهبردهای مقابلهنارسایی خدماتتاکسیهای اینترنتیتخلف برندمشتریمشتریانمقابلهایپژوهش
-
3.
نویسنده مسئول : عزیزی، شهریار ؛ نویسنده : ملول، پوریا ؛ عیوضی نژاد، سلمان ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1400 - شماره 42 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 197 تا 210 )
کلیدواژه ها:رضایت بیمارشکست خدمتاستراتژیهای بازیابی شکستصنعت سلامتبازیابیشکستمشتریرضایت مشتریرضایتبیمارخدمت