کلیدواژه نارسایی خدمات / (4 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : رجبیپور میبدی، علیرضا ؛ نویسنده : جوانمردی، پریسا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1401 - شماره 44 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 177 تا 196 )
کلیدواژه ها:راهبردهای مقابلهنارسایی خدماتتاکسیهای اینترنتیتخلف برندمشتریمشتریانمقابلهایپژوهش
-
2.
نویسنده : محمدابراهیمی، مهدی ؛ محمدی، حدیثه ؛ رمضی، میثم ؛ عبدی، علی ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»تابستان 1398، دوره پنجم - شماره 2 (جلد دوم) (11 صفحه - از 12 تا 22 )
کلیدواژه ها:رضایت مشترینارسایی خدماتمدیریت خطاخطا
-
3.
نویسنده : عسگریان، فریبا ؛ اکبری اصل هاسونی، خیام ؛ اکبری، دادفر ؛ نویسنده مسئول : پاشائی، سجاد ؛
مجله:جامعه شناسی ورزش»تابستان 1395، سال دوم - شماره 6 (29 صفحه - از 1 تا 29 )
کلیدواژه ها:تغییر رفتارورزشاستخرنارسایی خدماتمصرفکننده ورزشیمصرفمشتریخدماتاستخرهاصنعت ورزشمشتریانمدل
-
4.
نویسنده : کاظمی، مهدی ؛ جمشیدی، محمدجواد ؛ احمدی سیدآبادی، سمیه ؛
مجله:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»پاییز 1393 - شماره 9 (18 صفحه - از 87 تا 104 )
کلیدواژه ها:تحلیل سلسله مراتبیمشهدجبران خدماتخدمات اینترنتیمدل RECOVSATنارسایی خدماتمشتریمشتریاناستراتژیاینترنتخدماتارتباطاتفازی