-
1.
نویسنده : حاجی کریمی، عباسعلی ؛ یزدانی، شهین ؛ نویسنده مسئول : کریمی جعفری، فاطمه ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»تابستان 1401، سال هفدهم - شماره 55 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 61 تا 80 )
کلیدواژه ها:شبکههای اجتماعیبازاریابی الکترونیکیعملکرد مورد انتظارقصد خریدانگیزه لذت بخش
-
2.
نویسنده مسئول : قربی، سیده سمیه ؛ نویسنده : اکبری اره کمری، محمد ؛ قاسمی نامقی، محمد ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»بهار 1401، سال هفدهم - شماره 54 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (19 صفحه - از 111 تا 129 )
کلیدواژه ها:قصد خریدهویت اجتماعیبازاریابی شبکههای اجتماعیارتباط اجتماعی پایدار
-
3.
نویسنده : احمدنژادمستی، امیررضا ؛ لطفی زاده، فرشته ؛ نویسنده مسئول : حیدرزاده هنزائی، کامبیز ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»تابستان 1401، سال هفدهم - شماره 55 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (15 صفحه - از 1 تا 15 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتبازاریابیمشتریانشبکههای اجتماعیقصد خرید